• ]oke..... xD
    ik had vandaag een..heele Genante dag O.o
    het begon zo:

    ik ging me aankleden x'D,en ik doe me radio vet hard aan (avril lavigne : The best damn Thing) en ik begin mee te zingen en zo :'D
    en ik begin gwn een beetje heel gestoort te doen en zo ,springen dansen alles :'D (you know) maar wat ik dus niet in de gaten had,was dat me gordijnen en rolgordijn heelemaal open waren O_o en er was een galzen wasser bezig met mijn ramen te lappen, Opzig Zou je denken: naja lkkr boeiend >< MAAR DIT WAS NIET ZOMAAR EEN GLAZEN WASSER,
    het was net een christiano ronaldo(ofso>< ) de 2e :OO_o
    hij was ZO facking lkkr x'D
    maar ik had dus niet door dat hij de heletijd meekeek -.-',dus ik roep zo : I'M THE BEST DAMN THING THAT YOUR EYES HAVE EVER SEEN (ofso O_o),daarna hoor ik zo getik op me raam en zie ik die gozer staan , en OMG..OMG OMG OMG OMG OMG OMG...-.-' hij had geen t-shirt aan heh >< .ik stond ZO voor schut -.-'


    nou de ochtent dus :'D
    het klinkt heel DOM maar als je het zelf meemaakt is het ZO erg ><
    ook net: ik geef zo me zusje haar melk (in een fles you know) til ik haar op en klop ik op haar rug omdat ze een boer moest laten, kotst dat kind over me heen ¬¬ heb ik natuurlijk weer

    Nu jullie :) x'D


    don't Worry...Be gay.

    dat zij er te veel.
    wil je niet weten xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    dat zij er te veel.
    wil je niet weten xD

    zeg er dan 1 ><
    dit zijn ook niet al de mijne hoor x'D
    gwn van vandaag ><


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb er één die zelf op internet staat/stond
    Op de site van TMF
    XD

    (...)
    zeg er dan 1 ><
    dit zijn ook niet al de mijne hoor x'D
    gwn van vandaag ><


    nou vroeger maakten wij altijd spring foto's maar toen was het een filmpje geworden dus ik sprong en viel op de grond en dat filmpje staat op internet

    i'm FAMOUS xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Whahahaha och god Patries x'D


    Lalalalalalalala.

    WAHA omg x'D


    don't Worry...Be gay.

    ik heb er nog 1 xd.
    ik was me aan het omkleden en het gordijn stond op en je raad het al....

    xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Die gazen wassers jonge -.-'ze kunne nde volgende keer wel EERDER kloppen als ze me ramen gaan lappen x'D


    don't Worry...Be gay.

    ik heb er nog 1 xd.
    ik was me aan het omkleden en het gordijn stond op en je raad het al....

    xD

    IEDEREEN KON GEZELLIG MEE KIJKEN =D ><


    don't Worry...Be gay.

    oh my god ik had er ook een mijn raam stond open en ik luisterde Ali B x'D dus ik pak zo een pet doe die op,ik doe een jogging aan begin mee e rappen weet je wel,loopt er zo'n oude man langs mijn raam en hij stond dus open en hij zag mij dus hij zo: "die jeugd van tegenwoordig ook" en ja ik ben nogal brutaal dus ik zeg zo:"Ja die oudjes van tegenwoordig zijn geweldig*kuch*".Dus hij gooit zo zijn stok tegen het raam aan ik zo kei hard lachen,die man kei boos weglopen


    Lalalalalalalala.

    oh my god ik had er ook een mijn raam stond open en ik luisterde Ali B x'D dus ik pak zo een pet doe die op,ik doe een jogging aan begin mee e rappen weet je wel,loopt er zo'n oude man langs mijn raam en hij stond dus open en hij zag mij dus hij zo: "die jeugd van tegenwoordig ook" en ja ik ben nogal brutaal dus ik zeg zo:"Ja die oudjes van tegenwoordig zijn geweldig*kuch*".Dus hij gooit zo zijn stok tegen het raam aan ik zo kei hard lachen,die man kei boos weglopen

    had ik ook gezegt hoor x'D die oudjes van tegewoordig ook :W ><


    don't Worry...Be gay.

    x'D


    Lalalalalalalala.

    Uhh .. x3 ik [Nicol] er te veel heb x3

    en saskia Oowkk x3 x3

    Jaa ik hier heb er een ziljoen fzo -.-
    Één van mijn blunders ;
    Ik baalde heel erg dat we wiskunde hadden..Aangezien ik er héél slecht in ben.Ik besloot om met mijn vriendin bij het raam te zitten.Lekker naar buiten kijken:)En achter ons zat K. met hem kun je ouhoeren!Voordat de lerares in het lokaal was kregen A.[vriendin] K. en ik een evil plannetje!Het raam stond open en daar beneden zat een klas druk een toets te maken en het raam van dat lokaal stond dus half openxD wij spuugden zo'n 20 keer op het raam..Het was grappig totdat mevrouw M. boos boven kwam stormen.Ze zag ons spugen en nam ons mee..vervolgens kregen wij schoonmaakmiddel en een doekje omdat schoon te maken..Wie verschijnt er met een zuurhoofd achter de bosjes? juist ja A. K. en ik! Kinderen in dat lokaal lachten ons uit-.- En die lekkerding waar ik een crush op heb zat daar dus ook ; O we hebben het nog een week moeten aanhoren! Maar achteraf was het wel coewll! We hebbe wiskunde gemist*wenkbrouwwiebel*En trouwens K. vond het helemaal niet erg stiekem vond ie het stoer-.-
    x Nhja mijn lange verhaal;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik moest op kamp met de allerlelijkste en vieste jongen Slowen,want er ws een misverkiezing & Alle jonges stemden op mij, en ook op die lelijke,en jaa uiteindlijk wonnen wij allebei,en moest ik ermee Slowen,en dn had ook nog iemand het gefilmt...Het kan niet erger...
    Maar daarna heb ik ook wel me de Heetste vn Kamp gesloowt [muwahahahah]
    xx


    everybody needs a song.