• Nou, vanochtend kwam mijn vriendje me ophalen voor school. Ik had eerst uren vrij dus hij komt naar binnen. Zegt mijn moeder Anne, je wordt te dik!-Bmi 21.8- dat vind jij toch ook kevin? -me vriendje-. Zegt hij zo van "Nee, ze is niet te dik, ze is perfect op alle mogelijke manieren. Daarbij als ik een moeder was zou ik nooit zeggen dat mijn kind te dik is met haar vriendje erbij" toen was hij boos weggelopen. Ik ben met hem meegegaan en nu ben ik dus weer thuis. Maar mijn vriendje mag niet meer naar binnen. Ik ben nog nooit zo boos geweest. Mijn moeder vroeg toch om zijn mening en die heeft hij netjes en beleeft gezegt. Het is toch goed dat hij het voor me opnam.

    Wat moet ik nou doen?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 15:37 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    misschien moet je gewoon aan je moeder uitleggen dat hij het niet onbeleefd bedoelde, en als het wel zo overkwam dat het jou en hem dan spijt. bovendien is een bmi van 21.8 idd nou niet bepaald dik, dus misschien kan je ook meteen aan je moeder vragen waarom ze dat vind en uitleggen dat je het niet leuk vind als ze dat soort dingen zegt.
    ik vind iig dat je keiveel geluk hebt met een vriendje die het zo voor je opneemt :)

    suc6 ermee, het komt vast goed (K)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 15:42 ]

    Omg!!! Wat erg dat je moeder dat zegt in het bijzijn van je vriendje! Ikzelf zou tekeer gaan tegen mn moeder, maar het lijkt me niet handig voor jou om je moeder boos te maken,, dus... vertel haar dat je dat niet zo leuk vond en dat ze dat in het vervolg niet moet doen waar je vriendje bij is. [vind je moeder je vriendje aardig ?] stom dat hij niet naar binnen mogt! :S ik zou echt hopeloos zijn in je situatie... maar ik hoop voor je dat het goed komt.
    Good Luck.
    Xx


    You are beautiful, you are love.

    Wtf? Mijn bmi is iets van 23 en ik ben ook niet dik. Wat een onzin man ><
    En ja, ik vind dat persoonlijk dat je moeder zich niet beledigd moet voelen als zij de mening van iemand verwacht. Daarom heet het toch ook een 'Mening'?


    No growth of the heart is ever a waste

    konnichiwa schreef:

    ik vind echt dat je keiveel geluk hebt met een vriendje die het zo voor je opneemt :)


    You are beautiful, you are love.

    konnichiwa schreef:
    misschien moet je gewoon aan je moeder uitleggen dat hij het niet onbeleefd bedoelde, en als het wel zo overkwam dat het jou en hem dan spijt. bovendien is een bmi van 21.8 idd nou niet bepaald dik, dus misschien kan je ook meteen aan je moeder vragen waarom ze dat vind en uitleggen dat je het niet leuk vind als ze dat soort dingen zegt.
    ik vind iig dat je keiveel geluk hebt met een vriendje die het zo voor je opneemt :)

    suc6 ermee, het komt vast goed (K)


    Dank je. Ik ga nu met mijn moeder praten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ja,zeg tegen je moeder dat je vriend gewoon zijn mening zei,en dat ze er daarom niet zo boos voor moet zijn.
    En dat je het helemaal niet leuk vind dat ze zegd dat je te dik bent.
    wel lief wat je vriendje antwoordde (:

    x


    everybody needs a song.

    Ik zou je moeder even heel gauw wijs maken dat ze erg kinderachtig bezig is. Niet normaal zeg, als ze op haar teentjes getrapt is dan mag het opeens niet meer. Echt hoor, dat is kinderachtig gedrag en dat hoort helemaal niet thuis bij volwassenen.


    Life is hard and then we die

    jou vriendje heeft gelijk . Maar heus, dat zegt mijn mama ook, dat ik te dik ben, terwijl mijn bmi 17 is. Mjaa, niets van aantrekken dus. :')

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 16:36 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Dat heet jaloezie en ja dat komt ook voor van Moeders naar dochters. Al vind ik dat behoorlijk achterbaks. Nou gewoon is met haar over praten op een rustige manier. En als dat niet helpt dan zeg je gewoon dat je voortaan wel naar hem toe gaat, maar dat zij je dan bijna niet meer zal zien. Misschien dat ze dan van gedachten veranderd.


    Wie du mir, so ich dir.

    Niemand kan mij dik noemen. Mijn bmi is te laag!
    Iets van 16,5 of 17 ofzo..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Wtf, rare opmerking van je moeder..


    Mew <3

    ge zijt zeker nie te dik als u bmi 21 is en ge hebt echt een lief vriendje volgens mij zouden veel meisjes een moord daarvoor doenxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.