• Ok in het snel.
    Vriendin van mij noem ik even Mariska.
    Ex van haar noem ik Patrick.
    Beste vriendin van haar ofziets noem ik Deborah.
    Ik ben TS (topicstarter >: ] )
    Mariska heeft het uitgemaakt met Patrick > TS was eerst vrienden met Mariska, maar vind Patrick ook aardig en hoort er van beide kanten dingen over.
    Mariska en Patrick zien elkaar op school etc. niet, sinds het uit is is er dus gepraat via msn sms hyves etc.
    Patrick wil vrienden blijven en erover praten. Mariska niet. TS vind dat wel logisch want ja, ach, vrouwen.
    Maar Patrick probeert Mariska dus te schrijven via hyves en hyvesmail, maar de ineens beste vriendin van Mariska: Deborah, verwijdert die berichten zonder dat Mariska ze leest. Ook blokkeert Deborah Partick op msn etc.. Mariska weet dit. Mariska vind dit allemaal wel best.

    Ik, TS, hoorde dit alles van Patrick.
    Persoonlijk vind ik dit nogal lomp. Mariska heeft het uit het niets uitgemaakt, er zou een incident zijn geweest, maar dat hadden ze geloof ik uitgepraat en Mariska wilde zich nog niet binden ofzo. Okee, best, kan.
    Wat ik wel ontzéttend lomp vind is dat ze die Deborah dat zomaar laat verwijderen, dat is toch gemeen tegenover Patrick?
    Ze heeft het trouwens via telefoon uitgemaakt, ik weet niet of dat verder waarde toevoegt hieraan maar a lá.
    Is het nou raar dat ik dit gaar gedrag vind of is dit gewoon normaal?
    Zoja, moet ik er iets van zeggen of me er lekker buiten houden? (:


    Mew <3

    Nou, je kunt zeggen dat je het lomp vind [want dat is het gewoon, wat er ook gebeurd is tussen die twee :'D] Maar als ik dit verhaal zo lees, word je vriendin waarschijnlijk feeeking pissed. Dus misschien maar beter je mond erover houden maar wel tegen Patrick zeggen dat je het kinda lullig vind en ook niet goed weet wat je moet doen. Zoiets?:'D

    In ieder geval veel succes met het hele gebeuren. Lijkt me niet echt gezellig daar tussen in te moeten staan.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Nou, je kunt zeggen dat je het lomp vind [want dat is het gewoon, wat er ook gebeurd is tussen die twee :'D] Maar als ik dit verhaal zo lees, word je vriendin waarschijnlijk feeeking pissed. Dus misschien maar beter je mond erover houden maar wel tegen Patrick zeggen dat je het kinda lullig vind en ook niet goed weet wat je moet doen. Zoiets?:'D

    In ieder geval veel succes met het hele gebeuren. Lijkt me niet echt gezellig daar tussen in te moeten staan.

    Ja ik denk dat ze nogal pissed gaat worden. : P
    Dat is eigenlijk het enige wat me ervan weerhoud niet de waarheid te zeggen.
    Wat wel zo is, ik ben bang dat als ik het niet zeg, en mijn vriendin dus zo blijft doen, ik onbewust 'kant kies' voor Patrick omdat zij gewoon, behalve dat gedoe met Deborah, ook nogal kortaf en lomp doet.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 16:58 ]


    Mew <3