• Hí there [:

    Ik vroeg me af of iemand enig ídee heeft wanneer de nieuwe album van Tokio Hotel uitkomt ?
    xx

    ze proberen eht zo snel mogelijk ik vind dat we ze ook nie op druk meoten zetten nu ze het ok zo druk hebben want als ze het sne maken is het niet echt goed ik vind dat we ze de tijd moeten geven maar ik denk volgend jaar in deze tijden. ;)

    In januarie 2009 geloof ik *haalt de BRAVO erbij*
    Ja ergens in 2009 ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    In januarie 2009 geloof ik *haalt de BRAVO erbij*
    Ja ergens in 2009 ;)


    in 2009 pas:|
    ze laten ons wel lang wachten:(
    naja soms zit er ook wel 3/4 jaar tussen 2 albums dus eigenlijk valt het best meexD


    I am an idiot, I move.

    Tuurlijk valt het reuze mee,, die jongens hebben geen leven meer werken iedere dag.. dus sneller gaat het echt niet lukken.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    in het voorjaar van 2009


    And all the girls in the front row scream your name.

    en als ie dr is gaan we hem natuurlijk massaal kopen :D

    2009 *ween*ween*
    hopelykk kan ik nog zolang wachten *weent opnieuw*


    Turning up the volume

    Begin 2009 en in Oktober/November komt de nieuwe dvd uit als het goed is:9~

    Het was eigenlijk de bedoeling dat hij deze zomer a uit kwam,maar door bepaalde redenen[zeg dus maar gewoon Amerika >=[] komt dus later in 2009..Das nog best lang nu ik het hier zo opschrijf !!

    Het was eigenlijk de bedoeling dat hij deze zomer a uit kwam,maar door bepaalde redenen[zeg dus maar gewoon Amerika >=[] komt dus later in 2009..Das nog best lang nu ik het hier zo opschrijf !!


    Ja, dat zal vast wel dat het aan Amerika ligt, voor een deel, maar het ligt ook aan Bill's operatie enzo.
    Ik heb ergens gelezen dat het in de winter van 2008 kwam, volgens Tom.
    Maar in de bravo of popcorn, volgens mij popcorn, stond dat er in het voorjaar van 2009 een nieuw album kwam!
    IK VERHEUG ME ER NU AL OP! ;)


    Träume sind wirklich!!

    Ik hoop dat tie in begin januarie uitkomt dan vraag ik 'm voor m'n verjaardag :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ze zeggen in januari volgend jaar

    x

    Ergens volgend jaar x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik weet alleen dat het in ieder geval DUITS gaat worden.<3


    ok

    Ik weet alleen dat het in ieder geval DUITS gaat worden.<3


    Gelukkig, Duits vind ik persoonlyk mooier dan engels