• Jeehh xl myn beste vriend en zijn broers komen op visite xl HEERLYK ahumm,.. dus niet x3 dan moetk de komende uren dit aanhoren :

    eyy nog steeds fan van spokio hotel?

    dat je dat leuk vind gatverdamme het zijn net wijven xl

    Vieze gothic/vieze emo xl

    kword er nie goed van maar goed hetzijnwel soort van myn vrienden xl


    We can only learn to love by loving.

    Eigenlijk moet je ze gewoon negeren. Dan vinden ze het vanzelf niet leuk meer. Als dat niet lukt,dan kraak je lekker toch ook hun muziek af. Kunnen zij het dan kan jij het ook !!

    Eigenlijk moet je ze gewoon negeren. Dan vinden ze het vanzelf niet leuk meer. Als dat niet lukt,dan kraak je lekker toch ook hun muziek af. Kunnen zij het dan kan jij het ook !!


    x3 gheghe dan moet ik muziek als : ik ben een broodje frikadel afkrake gheghe da moet wel lukken x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    Zo gaat dat bij ons ook elke dag.. :S
    Maarja, ik heb er mee leren leven, nu ga ik elke keer als ze beginnen met zeuren ene TH liedje zingen en ze zo negeren! ;)
    Altijd leuk! :)


    Träume sind wirklich!!

    heb ik ook wel is
    kom ik op schoool aan en dan zeggen ze : Nog steeds fan van die Tokio Shit -_-' Wat ene leuk grapje mensen :W


    don't Worry...Be gay.

    Spokio hotel xD das wel grappig

    Maar bijna al men vrienden hebben er ook een hekel aan xD mja ze weten niet wat goede muziek is, en hebben geen smaak, dat kan ik ze niet kwalijk nemen xD

    dat probleem heb ik dus ook :S
    alleen irriteert mijn zus me ermee
    meestal als ze TH afkraakt dan negeer
    ik het of kraak ik de muziek wat zij
    luistert af. Of ik zet een liedje van
    hun op en zing dan lekker EXTRA vals mee!:P

    Soms vraag ik ook of ze jaloers is op hun
    en dat ze daarom hun afkraakt,
    meestal houdt ze daarna wel haar mond :D

    gewoon negeren dan stopt het direct


    One Day you'll remember me...

    Dat krijg ik altijd van mijn neven te horen en het is zo vervelend. Ze moeten gewoon hun bek houden!!:S
    Sorry, maar je moet ze gewoon negeren en als ze vragen: Ben je daar nogsteeds fan van?
    Zeg je gewoon: Ja, problemen mee? En dan zijn ze stil(A)


    bla bla bla

    jah,,je moet gwn overal jah op zggn najah niet allus je mag je band wel verdedige mar zoals xRwaydaxTHx zei: gwn zggn als ze vrage: nog steets fan? :P maar als je ut gwn zat bent ga je gwn naar je kamer ofzo en als dt nie mag gwn je mp3 opzttn ofzo :'D


    when words fail, music speaks.

    kem da ook me mijn nichte, mijn zus & mijn vader
    ik vin da zooooooooooo ambetant ma kprobeer et nu gwn te negere en soms als ze te ver gan dan zeg ek er wel iet op

    dus ik zou ze gwn negere dan zulle ze wel is stoppe

    Ooh dat heb ik ook wel eens..
    Maar ze leren ermee leven xD
    Mijn neef die vind ze nu wel oke..xD
    En mijn broer stelt me zelfs voor om te overnachten voor het concertzaal ;P
    Ik denk dat hij dat eerder zegt om me een dagje weg te krijgen Mhjaa;P Gwn negeren,deed ik ook toen ze er nog wel wat over zeiden.Maar nu weten ze dat ze het toch niet kunnen veranderen.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik zou ze gewoon negeren!
    Of als ze nog een opmerking maken ze een mep geven!
    Je vriend niet, maar z'n broers wel.
    Of anders vragen of je vriend de volgende keer zn' broers thuis wilt laten. Dat helpt al heel wat

    x