• Zou jij later gaan roken? Waarom wel of waarom niet?

    Ik weet het niet, dat kan ik nu niet bepalen.xD

    Maar ik denk dat ik het niet ga doen, want ik weet dat het slecht voor me is, ik ken een paar mensen die roken, ze zeggen dat ik er ook niet aan moet beginnen, dat het erg verslavend is enzo.^^


    ok

    Nee. :p
    Kan ik niet i.v.m. zware astma enzo. Naja, ik zou het ook niet doen als ik dat niet had. Ik vind roken zo vies, eerlijk gezegd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    door mijn 'vriendin' heb ik een tijd gerookt :S
    niet ene jaar ofso hoor >< en ik ben nu vanplan om NOOIT meer te roken.
    maar wie weet..het kan altijd nog anders uitpakken ><


    don't Worry...Be gay.

    geen idee,
    denk het eigenlijk niet... heb eens een avond heerlijk passief staan mee te roken... vreselijk vies! dus ik denk niet dat ik ga roken.


    I am an idiot, I move.

    neee ik vind het echt stinken en ik heb astma en ben er net vanaf en wil het dus niet terug! en daardoor kanje het terug krijgen door te gaan roken ik ga niet roken en ik rook ook nu niet !

    x


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik dnek het niet,aangezienme tante aan kanker is overleden en de dokters zeiden dat ze dat had gekregen door het vele roken. En vind het te duur.

    Nope!

    Mijn moeder is overleden aan kanker, een ziekte die je krijgt door roken. Voor mij een goede reden om het NEVERNOOIT te doen;)


    I want my bloody cheese now!^^

    Nee, en daar heb ik een hele goede reden voor.

    NOOIT!
    nimmer, jamais, never
    en geloof my maar, daar heb ik een goeie reden vo
    roken heeft al te veel slachtoffers gemaakt, slachtoffers van wie ik hou....
    dus NOOIT


    La Vie en Rose

    Neej xD ik vind dat het stinkt xD
    en ik ben tegen zelfmoord dus ook tegen
    roken, maar ik heb wel veel vrienden die
    roken xD

    Ik vind het ranzig om alleen al in een kamer te zitten waar mensen roken..
    Daarom zit ik meestal boven x'D
    En mijn oma is eraan overleden..
    Maar ik vind het wel dom dat mensen zeggen dat je er niet aan moet beginnen, terwijl ze er zelf wel aan begonnen zijn x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, dat stinkt en je krygt er geletanden van [:

    Als et aan mij ligt NIET x']
    Mijn hele familie rookt bna, + mijn zus stiekem inbegrepe ;) Mjaah, de geur ben ik dus al wel gewend :)


    007

    Ma, tkomt veel voor:
    - Als u ouders roken, kan het bestz ijn da gy ni rookt
    - Als u ouders ni roken, kan het best zijn da ge wel rookt

    Rare theorie éh :P


    007

    Ik wil het opzich wel proberen voor een keertje,maar daar blijft het bij.En mensen ga nou niet zeggen van: "Ja dat zegt iedereen" enzeu want daar heb ik niks aan laat mij mijn eigen mening hebben en mijn eigen leven lijden:W


    Lalalalalalalala.