• Haay peepz,
    vrijdag is er echt iets erg gebeurd, hier in mijn dorpje.
    Nou er was een jongen die van school kwam, met zijn fiets, en voor zijn school is een zebrapad, waar veel mensen al oversteken. maar hij deed dat dus niet, maar moest wel over. toen kwam hij op een drukke weg terecht, en daar wou hij over steken (hij was samen met zijn beste vriend). hij stak schuin over, zonder te kijken, en 30 meter verder was er een zebrapad :s dus hij steekt over, zonder te kijken en toen ja, je raad het al een auto heeft hem overreden. toen was hij naar het ziekenhuis gebracht, en daar is hij aan z'n verwondingen overleden.
    mijn broer kende hem redelijk goed, en hij vind het ook wel best erg. ik ook trouwens, ik heb die jongen een paar keer gezien.

    maar hiermee ga ik echt nog extra veilig zijn op drukke wegen, want ik wil niet zoals hem eindigen hoor!
    nou, en hiermee wil ik ook zeggen tegen jullie; let op, en kijk altijd als je ergens oversteekt, want ik wil niet dat zoiets ook gebeurd bij jullie.


    - hoi ;D

    Het klinkt misschien hard maar eigen schuld. Iedereen weet toch dat je moet kijken als je oversteekt?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Omg wat erg ;x

    Lucidity schreef:
    Het klinkt misschien hard maar eigen schuld. Iedereen weet toch dat je moet kijken als je oversteekt?

    Ik geef jou gelijk.
    Maar ik snap niet dat je kan oversteken zónder te kijken...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Lucidity schreef:
    Het klinkt misschien hard maar eigen schuld. Iedereen weet toch dat je moet kijken als je oversteekt?

    Niemand doet het altijd. En ondanks dat het zijn eigen schuld is, is de dood een te hoge prijs die hij daarvoor moet betalen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Halcyon schreef:
    (...)
    Ik geef jou gelijk.
    Maar ik snap niet dat je kan oversteken zónder te kijken...

    Das niet zo moeilijk ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik weet ook dat het z'n eigen schuld is, maar dan nog ;[


    - hoi ;D

    Aurelia schreef:
    (...)
    Das niet zo moeilijk ;]

    Ja oké. Daar kan je ook gelijk in hebben.
    @Troglodyte,
    Natuurlijk is dat erg...
    Maar zo'n auto kan er ook niet veel aan doen eh..


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Halcyon schreef:
    (...)
    Ja oké. Daar kan je ook gelijk in hebben.
    @Troglodyte,
    Natuurlijk is dat erg...
    Maar zo'n auto kan er ook niet veel aan doen eh..

    Ja, die bestuurster was helemaal in shock :|


    - hoi ;D

    Heftig..
    Ookal kende jullie 'm redelijk, sterkte :]


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Heftig..
    Ookal kende jullie 'm redelijk, sterkte :]

    idd


    We can only learn to love by loving.

    het was een beetje zijn eigen schuld maar het blijft erg.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Troglodyte schreef:
    (...)
    Ja, die bestuurster was helemaal in shock :|

    Dat kan ik geloven. Stel je op de plaats van die bestuurder. Ze/hij heeft wel iemand doodgereden eh. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Wat erg o: Maar deels is het zijn eigen schuld en toch is de dood een te hoge prijs dat hij er voor moet betalen ._.
    Sterkte
    (flower)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 18:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Lucidity schreef:
    Het klinkt misschien hard maar eigen schuld. Iedereen weet toch dat je moet kijken als je oversteekt?

    Wou ik ook net zeggen.

    Plus, ik kijk niet altijd uit. Ik doe soms/redelijk veel nogal gevaarlijk met mijn fiets op de weg. En als er dan al eens bijna iets gebeurd is het werkelijk waar nóóit mijn fout. Serieus, niemand kan nog deftig met de auto rijden tegenwoordig. Zelfs niet met de fiets, zoals ik daarnet voor had.

    Onderweg naar huis een kutbompa voor mijn neus op z'n fietske, vertraagt ie voor groen licht en stopt opeens omdat er een andere kutbompa voor hem ook traag reed. Serieus dan scheld ik hen zo hard uit in mezelf. Ik was daardoor dus wel bijna gevallen op een kruispunt he. Kutkoters die bompa's van daarnet, ze moeten maar leren rijden of gewoon thuis blijven! -.-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Niemand doet het altijd. En ondanks dat het zijn eigen schuld is, is de dood een te hoge prijs die hij daarvoor moet betalen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/