• • CLASS OF 1986 •

    2019 - Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens gehoord dat het 'vroeger allemaal beter was'. Iedereen kijkt wel eens terug op de goede oude tijd, toen alles veel simpeler leek te zijn. Van ouderen tot volwassenen met gezinnen tot tieners, iedereen kan wel meerdere verhalen ophalen waardoor het allemaal zo mooi leek. Maar er wordt natuurlijk ook nagedacht over keuzes en hoe het allemaal anders had kunnen lopen als je andere keuzes had gemaakt. Maar wat als jij de kans krijgt om de start van je volwassen leven opnieuw te doen? Maak jij dezelfde keuzes die leiden tot hetzelfde leven, of doe je er alles aan om een nieuw pad op te gaan...

    Los Angeles ~ 1985 - Het is 2 september, wat voor duizenden leerlingen betekent: Back to school. Voor een grote groep leerlingen van Evermore High School is dit het begin van hun senior year.
    Een aantal leerlingen wordt met een grote shock wakker en dit heeft een goede reden. Tijdens het slapen lijken ze ruim 30 jaar terug in de tijd te zijn gegaan, terug naar hun senior year waar ze nog zo vaak over hebben verteld. Er lijkt geen weg terug te zijn en het aan anderen vertellen zou geen nut hebben. Wie zou ze geloven? Het klinkt ook wel heel raar. Ze kunnen niks anders doen dan het voor nu accepteren en meegaan in de goede oude tijd die ze zo goed kennen. Voor sommigen kan dit een kans zijn om deze mooie tijd enkel te herleven, voor anderen een mogelijkheid om andere keuzes te maken. Betere keuzes, die je leven kunnen veranderen en deze keer voorgoed..

    • PERSONAGES •

    Samantha Ann Roman ~ 18 ~ Princess ~ 1.1 - Dacre
    Darla Elizabeth Myers ~ 17 ~ Smart outgoing rebel ~ 1.2 - Hargreeves
    Heather Mei Song ~ 17 ~ ? ~ 1.4 - Venustic
    Rionach
    [R] Ashley Andrea Mansfield ~ 17 ~ Mrs. Perfect ~ 1.3 - Djablo
    Rosay
    Elizabeth Wilson ~ 18 ~ The girl with the blue hair ~ 1.4 - M00NCHILD

    Scott Russel Andrews ~ 17 ~ Shy hopeless romantic ~ 1.2 - Hargreeves
    Jessie Brandon Walker ~ 18 ~ Social Butterfly Jock ~ 1.4 - Hargreeves
    Billy Steve Summers ~ 19 ~ Too cool for a status ~ 1.4 - Easier
    [R] Awsten Brandyn Riley ~ 18 ~ The anarchistic tortured artist ~ 1.4 - Easier
    Casey Daniel Donahue ~ 18 ~ Invisible Bandgeek > Badboy Extraordinaire ~ 1.4 - Hanson
    Alex Strain ~ 19 ~ The rich and popular guy ~ 1.3 - xMalyshka
    Nathan Walker ~ 18 ~ Mr. Perfect ~ 1.3 - L_Linda
    Jerome Timothy Harris ~ 17 ~ Bad News ~ 1.4 - KIaus







    • INVULLEN •

    • Naam
    • Leeftijd (Het zijn seniors, dus 17-19)
    • Status (niet verplicht)
    • Uiterlijk
    • Innerlijk (dit hoeft van mij niet persé een boekwerk te zijn, als het maar duidelijk is)
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties

    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te doen
    • Hou rekening met de tijd waarin de rpg zich afspeelt!
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gerust door
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, maar vecht het OOC maar uit in PB's (;
    • OOC in het praattopic
    • 16+ is toegestaan, maar geef het aan
    • Niemand is perfect!
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2019 - 17:34 ]


    El Diablo.

    Omg yess! Ik wilde ook net een 80'S rpg starten wahahah

    But a boy and girl for me please!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    Omg yess! Ik wilde ook net een 80'S rpg starten wahahah

    But a boy and girl for me please!


    Ooh, great minds think alike? (A)
    Ik zet je erbij ^^


    El Diablo.

    Love this idea, zou ik een boy mogen reserveren?


    How far is far

    Ofcourse! ^^


    El Diablo.

    Ik doe even MT. Ik twijfel nog een beetje. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    I shouldn't... but all the fun peeps... Aaargh. Boy for me?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.



    SAMANTHA ANN ROMAN

    NAAM
    Samantha - God Heard
    Ann - Favour
    Roman - Of Rome

    Haar naam wordt vrijwel altijd afgekort naar 'Sami', of anders 'Sam'.

    LEEFTIJD
    Samantha is 18 jaar en geboren op 7 augustus. Dit maakt haar een leeuw.

    STATUS
    Samantha is de Princess van Evermore High School. Ze is altijd erg vrouwelijk geweest, ze is een sweetheart met een onschuldige vibe (die misschien niet helemaal terecht is) en ze krijgt thuis wat haar hartje begeert. Ze is hierdoor een van de populairste meiden die in de hallen rondloopt en hoewel ze nooit gemeen is tegen anderen 'onder haar', zal je haar ook niet heel vaak samen met ze zien. Ze heeft met niemand problemen maar zal toch vooral rond de populaire clique rondhangen.
    Dit is iets waar ze nu eigenlijk verandering in wil brengen.


    UITERLIJK
    • Blanke, vaak gebruinde, huid zonder oneffenheden
    • Lang donkerbruin haar met een natuurlijke slag
    • Groene ogen met een bruin randje, omringt met lange wimpers
    • Smal wipneusje
    • Volle, zachte lippen
    • 1,62 lang
    • Slank figuur met volle rondingen die hierbij passen
    • Geen tattoos of piercings (oren niet meegeteld)
    • Kleed zich altijd erg vrouwelijk
    • Draagt altijd een dunne, gouden armband die ooit van haar oma was

    KARAKTER
    • Absolute sweetheart • Vrolijk, meestal een lach op haar gezicht • Tikkeltje naïef, ziet heel graag het beste in mensen • Erg charmant, soms onbewust • Life of the party • Spontaan • Tikkeltje uitdagend • Sociaal • Dreamer • Doorzetter • Snel enthousiast • Groot hart • Heeft een ietwat onschuldige vide, wat misschien niet helemaal klopt • Is een fan van diepe gesprekken en is er ook goed in • Zorgzaam • Erg avontuurlijk • Loyaal • Gevoelig, maar probeert het te verbergen • Romantisch, droomt over een happily ever after • Geordend • Gemiddelde leerling • Speels • Energiek • Flirty • Ongeduldig • Perfectionistisch • Impulsief • Ziet geen grenzen • Heeft iets teveel lef in haar zitten • Ziet soms niet goed in dat ze het heel goed heeft • Kan moeilijk nee zeggen, wil alles en iedereen het liefst tevreden stellen • Vertrouwt anderen al snel • Weet zichzelf vaak in de problemen te brengen, moet eigenlijk wel op haar vrienden rekenen • Raakt snel gehecht aan mensen, bind zich snel aan anderen •








    GESCHIEDENIS
    Dad ~ John Roman ~ 42 (1985)
    Mom ~ Diana Roman ~ 41 (1985)
    Future (2019):
    Husband ~ Antoni Kowalski ~ 55
    Daughter ~ Alana Roman ~ 32
    Daughter ~ Alexandra Kowalski ~ 27
    Son ~ Aiden Kowalski ~ 22
    Son ~ Michael Kowalski ~ 17

    Sami werd geboren in 1967. Haar familie behoorde tot de middenklasse en haar beide ouders werkten hard. Ook werd er altijd gedroomd van een groot gezin, maar het bleek voor Diana al snel lastig te zijn om zwanger te worden. Na een aantal miskramen raakte ze in verwachting van Sami en toen ging het goed. Na Sami is ze nooit meer zwanger geworden en dit maakte haar een enig kind. Niet dat de dame hierover kon klagen want ze werd hierdoor echt verwend door haar ouders. Ze waren niet enorm rijk maar ze hadden het goed en hun dochter konden ze daarom veel geven.
    Sami was een erg vrolijk kind terwijl ze opgroeide. Ze huilde bijna nooit en had eigenlijk altijd wel een lach op haar gezicht, anderen kon ze met gemak om haar kleine vingertjes winden. Ze was de trots van de Roman familie. Al op jonge leeftijd nam haar moeder haar mee naar beauty pageants en hier bleek ze een ware ster te zijn. Ze won veel prijzen en verdiende zo ook nog meer geld, wat natuurlijk ook meteen weer naar haar ging.
    Sami was het type dat het nooit echt erg vond om naar school te gaan. Ze was een vrij gemiddelde leerling maar ze was al van jongs af aan populair. Altijd omringt met vrienden, ze heeft niks anders gekend. Eenmaal in High School was dit niet anders en kwam ze meteen terecht bij de populaire mensen. Sami had niemand anders nodig en besteedde daarom niet veel aandacht aan mensen die hier niet bij hoorden. Ze was verder echt niet gemeen, ze ging gewoon niet echt met ze om. Enkele uitzonderingen daargelaten.
    Sami begon pas echt aandacht te besteden aan liefde in haar senior year. Serieus dan.. Natuurlijk had ze wel eens een crush of een 'relatie', en was ze vaak op dates gegaan, maar dit was nooit echt serieus. Eenmaal in haar senior year kreeg ze serieuze interesse in niet een, maar twee jongens. Iets wat wederzijds was, maar toch ook wel echt een probleem ging vormen. Het ging om de populaire Marc, de quarterback die ze al jaren kende. Aan de andere kant had je [...], wat een totaal ander type was. Uiteindelijk heeft Sami maar moeilijk nee kunnen zeggen tegen beide, maar uiteindelijk werd het toch Marc. Dit zou uiteindelijk een van haar grootste fouten worden, dat is wat ze jaren later zei. Als ze een ding anders kon doen, dan zou het de ander kiezen zijn.
    Sami behaalde haar diploma en ging op een roadtrip met Marc, op deze roadtrip raakte ze in verwachting van haar eerste kind. Iets waardoor de toch wel wat onstabiele relatie opeens in snelvaart kwam. Ze trouwden, trokken samen in een klein appartement en in 1987 kwam Alana ter wereld. Sami werd op de jonge leeftijd van 19 al moeder.
    De eerste maanden ging het goed met de kleine familie, maar toen begon de relatie tussen Sami en Marc om te slaan. Hij kwam steeds vaker laat thuis van de bar, dit ging uiteindelijk over in nachtelijke avontuurtjes met andere vrouwen. Sami bleef toch bij hem, deels omdat ze niet wou toegeven aan de wereld dat ze een fout had gemaakt en deels voor Alana die ze desondanks niet bij haar vader weg wou houden. Marc kreeg ondertussen een echt drankprobleem waar losse handjes bij kwamen kijken. Het was duidelijk dat Sami achteruit ging maar ze hield zich sterk voor de buitenwereld.
    Sami verliet hem pas toen hij dreigde Alana wat aan te doen. Ze pakte haar spullen en die van Alana, en ze trokken weer in bij haar ouders. Hier regelde ze ook haar scheiding. Het zou de moeilijkste tijd uit haar leven worden en spijt is iets wat ze constant voelde, over de keuzes die ze jaren geleden had gemaakt. Sami vond uiteindelijk een baantje bij een kantoor en wist een nieuw appartementje te krijgen met haar dochter.
    Sami was 24 toen ze Antoni leerde kennen en het was liefde op het eerste gezicht. Hij was een goede man met een baan en een eigen huis. Het duurde niet heel lang voor de twee wat hadden en Sami vond een stabiliteit die ze niet eerder kende. Sami raakte vrij snel zwanger van hem maar Antoni vond het geweldig nieuws, wat haar ook wel geruststelde. Toen Sami 25 was werd haar tweede kind geboren, Alexandra.
    Sami en Antoni hebben samen hun leven opgebouwd. Ze zijn getrouwd en Antoni heeft een erg goede baan, waardoor hij Sami heeft kunnen verzekeren dat zij niet hoefde te werken. Tenzij ze dat wou natuurlijk. Sami heeft wel een business studie gevolgd maar heeft hier eigenlijk niks meer mee gedaan, omdat ze altijd een housewife heeft kunnen zijn. Maar het is altijd goed als een backup toch? Sami was tevreden met haar leven uiteindelijk maar kan het toch niet helpen om af te vragen hoe anders het allemaal had kunnen zijn.

    EXTRA
    Likes: Arcades, milkshakes, cuddles, shopping, kissing, music, parties, bowling, love, dancing, the beach, hot coco, drive-in cinema, dates, dogs, adventure, late nights, candy
    Dislikes: Cold weather, black coffee, math, heartbreak, getting up early, orange juice, spiders, cows
    Extracurricular activities: Party committee, yearbook committee
    Geaardheid: Hetero, maar ze is niet zo moeilijk


    RELATIES

    [ bericht aangepast op 12 aug 2019 - 23:38 ]


    El Diablo.

    Gibbler schreef:
    I shouldn't... but all the fun peeps... Aaargh. Boy for me?


    Ik zet je erbij ^^


    El Diablo.

    Zou ik er misschien nog een boy bij mogen? (I shouldn't maar het is zooo verleidelijk)


    How far is far

    Easier schreef:
    Zou ik er misschien nog een boy bij mogen? (I shouldn't maar het is zooo verleidelijk)


    Haha, jij altijd :Y)


    El Diablo.

    Ik ga denk ik een nerd-boy maken die altijd mooie punten haalde, veel extracurriculars deed en uni's hem zowat smeekten om daarheen te aan. Maarrrr het heeft hem uiteindelijk een zielendodende baan opgeleverd, en een scheiding waarin zijn vrouw met al zijn geld gaan lopen is.
    Dus nu gaat hij helemaal het tegenovergestelde doen
    How's that sound? :3

    Oeh oeh ik fc jonge Matt Leblanc

    [ bericht aangepast op 10 aug 2019 - 0:07 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gibbler schreef:
    Ik ga denk ik een nerd-boy maken die altijd mooie punten haalde, veel extracurriculars deed en uni's hem zowat smeekten om daarheen te aan. Maarrrr het heeft hem uiteindelijk een zielendodende baan opgeleverd, en een scheiding waarin zijn vrouw met al zijn geld gaan lopen is.
    Dus nu gaat hij helemaal het tegenovergestelde doen
    How's that sound? :3

    Oeh oeh ik fc jonge Matt Leblanc


    Ooh yes, sounds great! Ik ben benieuwd naar je rol ^^


    El Diablo.

    Zou ik een vrouwelijke rol kunnen krijgen!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    Zou ik een vrouwelijke rol kunnen krijgen!


    Ofcourse! (:


    El Diablo.

    Mag ik een vrouw?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'