• sorry , ik heb effe behoefte aan alles een beetje uit te typen ...

    wel ik was , ben verliefd om een jongen J van bij mij op speelplein in het balanske , mede animator ...
    al sinds midden juli ben ik echt stapel op hem en ik dacht dat hij mij ook wel leuk vond ..
    een vriend van ons beiden zag het helemaal zitten als ik en mijn crush een koppel zou worden , zelfs hij had er goede hoop in (:

    nou gisteren heb ik mijn crush terug gezien na anderhalve maand ofzo ... hij was weer zo schattig als altijd en ik wist weer waarom ik op hem verliefd was ...

    mr die dag is ondertussen voorbij en die gemeenschappelijke vriend van ons heeft bij hem zitten polsen of J mij ook leuk zou vinden , en wat blijkt : hij vind mij een toffe , maar meer niet

    dat was zo hard om te horen! en ik weet zeker dat ik die gemeenschappelijke vriend van ons kan vertrouwen (: ik heb er de hele nacht over zitten piekeren , ik heb nog geen zin om het op te geven maar heeft het wel zin om achter hem aan te lopen ? pff mss wordt het alleen maar pijnlijker daarmee

    daarbij komt dan nog is dat ik sinds gisteren op kot zit / in nl zeggen ze op kamers zitten denk ik ... en dat betekent dat ik hier helemaal alleen ben en niemand ken.
    dus ... ik voel me een beetje eenzaam : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat is stom. Maar, gevoelens kan je natuurlijk niet dwingen.
    Als je is wil praten, sta ik klaar. (flower)
    & als je je eenzaam voelt kan je met een vriendin bellen ofso.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    Dat is stom. Maar, gevoelens kan je natuurlijk niet dwingen.
    Als je is wil praten, sta ik klaar. (flower)
    & als je je eenzaam voelt kan je met een vriendin bellen ofso.
    nja het probleem is dat ik dus met niemand kan bellen , ik ben in de eerste plaats op kot gegaan om een totaal nieuwe start te nemen ... mijn vriendinnen hebben me min of meer laten vallen : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hey:),
    niet zo leegig zijn(K)
    & ik snap dat het hard kan aankomen,meid
    mr echt goed goed kennen doen jullie elkaar nog niet denk ik ..
    spreek gewoon wat meer met hem af, en dan veranderd die wel leuk maar meer niet mss in aaaah ik wil haar o_O
    ik wil je geen hoop gevn, maar laat je niet ontmoedigen;)
    XxSeebxxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Seel schreef:
    (...)nja het probleem is dat ik dus met niemand kan bellen , ik ben in de eerste plaats op kot gegaan om een totaal nieuwe start te nemen ... mijn vriendinnen hebben me min of meer laten vallen : )


    Ohw, dat is best erg.
    Mss met je moeder ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    ik zou nog een keer afspreken want mischien wou hij niet toegeven dat hij u wel leuk vond. en als hij u echt nie meer dan een vriendin wil probeert hem te vergeten ook al is da moeilijk


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    tomfreakske schreef:
    Hey:),
    niet zo leegig zijn(K)
    & ik snap dat het hard kan aankomen,meid
    mr echt goed goed kennen doen jullie elkaar nog niet denk ik ..
    spreek gewoon wat meer met hem af, en dan veranderd die wel leuk maar meer niet mss in aaaah ik wil haar o_O
    ik wil je geen hoop gevn, maar laat je niet ontmoedigen;)
    XxSeebxxX
    hehe als je twee weken van 8 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds met elkaar zit , ken je elkaar wel een beetje denk ik xd
    mr toch bedankt (:
    X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    bedankt allemaal (:
    X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hey Seel ^^, eerst wil ik zeggen dat je niet alleen bent. We hebben elkaar ;) en wat j betreft, mss wilde hij het idd niet toegeven! En bestaat er een kans dat hij wel verliefd is ;)


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    Hey Seel ^^, eerst wil ik zeggen dat je niet alleen bent. We hebben elkaar ;) en wat j betreft, mss wilde hij het idd niet toegeven! En bestaat er een kans dat hij wel verliefd is ;)
    ik geef nog niet op (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je kunt natuurlijk niet die jongen gaan dwingen om gevoelens voor jouw te krijgen hé.
    Wat je wel kan doen, is veel met die jongen omgaan, en zo een band opbouwen en dan kan er wel meer van komen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Seel schreef:
    (...)ik geef nog niet op (:
    zo wil ik het horen ^^, ze krijgen ons niet klein
    Volgens mij krijgt S iets door, hij komt mij donderdag al halen van school, nrm kwam hij vrijdag om half 6. Straks gaat hij me dumpen ö
    Okay, ik ga stoppen met zo te denken, he loves me i know <3. And i love you


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...) zo wil ik het horen ^^, ze krijgen ons niet klein
    Volgens mij krijgt S iets door, hij komt mij donderdag al halen van school, nrm kwam hij vrijdag om half 6. Straks gaat hij me dumpen ö
    Okay, ik ga stoppen met zo te denken, he loves me i know <3. And i love you
    nee niet zo denken :) ! als ik da nie doe , jij ook niet! we moeten positief blijven <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    edit:hij vroeg me net of ik eens naar zijn school kwam o.O ! hij zit op internaat :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H