• Je kunt een award slechts één keer winnen

    Daar klopt niets van geloof ik. Er zijn een aantal Quizlets die al een paar keer (dezelfde) award hebben gewonnen.
    Ik vind eigenlijk dat er een persoon maar 1 Award moet kunnen winnen, dat is eerlijker voor anderen.


    Sweet dreams will come true.

    Je kunt een award slechts één keer winnen

    Dat betekent dat 1 serie, maar 1 keer kan winnen in dezelfde categorie. Maar hy is nog wel beschikbaar voor andere categorie's.
    En als je een andere serie/quiz voor diezelfde award wilt nomineren kan dat gewoon. ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jha dat klopt ;)

    Maar toch Tinkerbell heeft er wel gelijk in


    Love is in the air'<3

    Klopt geen reet van >,<
    sommige hebben al meer dan 3x gewonnen ofz. niet eerlijk..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind het allemaal maar doogestoken kaart en vriendjes politiek!!<33 ik bedoel je hebt een serie van 140 Quizjes kan je voor alle 140 een award winne! puh. Ik vind het unfair!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja kvin het ook oneerlijk,er is idd veel vriendjesPolitiek...
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    Ja, maar dat kan je op zich wel verwachten als je iedereen jurylid laat zijn...


    Sweet dreams will come true.

    Ik vind het allemaal maar doogestoken kaart en vriendjes politiek!!<33 ik bedoel je hebt een serie van 140 Quizjes kan je voor alle 140 een award winne! puh. Ik vind het unfair!


    Ja vriendjespolitiek idd,,, dat hele gedoe zuigt gwn,!!!!!!!!

    <3


    *He's the one.

    mss moet er iets kome da ge ma 1keer in de maand jurylid kunt zijn ofzow,, da zou eerlijker zijn!!!


    *He's the one.

    Hm... ik was er soweiso op tegen, want wat ik zei is nu al uitgekomen: Degene die veel reclame maken winnen, en de écht goede series blijven achterwege! Toen voor de eerste keer de 'mooiste profiel' award werd gehouden zaten er overal prachtige profielen bij, nu zag ik vorige keer genomineerden met maar een paar zitten text :8 pff het is echt totaal vriendjespolitiek geworden...


    BAM!

    Tja.. als meer mensen opeens genomineerd.. worden is het beter.. er zijn wel hele goede quizen.. maar als die steeds winnen hebben de andere eigenlijk geen kans. Daarom ben ik het met Tinkerbell eens ;)