• Wie heeft het al gehoort? Patrick Swayze is vandaag overleden. Ik weet niet wanneer, dat zet ik er wel zo bij. Ik ben nogal geschokt. DD was like, mijn lievelingsfilm en hij was een goede danser&acteur... :|
    Oh, of gisteren zoals SilverSTAR zegt, ik lees het vandaag pas.

    R.I.P.


    "De Amerikaanse acteur Patrick Swayze is op 57-jarige leeftijd overleden. Hij leed sinds maart vorig jaar aan alvleesklierkanker.

    Swayze werd bekend als dansleraar in de film Dirty Dancing uit 1987,waarin hij ook 'She's like the wind' zong. In de jaren tachtig speelde hij verder een hoofdrol in de tv-serie North and South, over de Amerikaanse burgeroorlog.

    In 1990 speelde Swayze in de film Ghost de rol van een vermoorde man die via een medium in contact probeerde te komen met zijn verloofde. In 1991 riep het blad People hem uit tot meest sexy man op aarde."

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 17:47 ]


    You move me ......... Kurt

    Wist het nog niet, heb het hier pas gelezen. Ik vind het heel erg. Maar ik wist wel dat hij heel erg ziek was en dat hij al een tijdje bezig was met afscheid te nemen van de mensen die hem dierbaar waren. Hoe dan ook, hij is veel te jong gestorven, net als Michael Jackson. Dokters kunnen veel, maar iemand genezen van kanker kunnen ze jammer genoeg niet altijd. Hoop dat dat in de toekomst wel zo zal zijn.

    Kzag het ook net staan op twitter :S
    Ik was niet echt een fan, maar het is natuurlijk altijd wel erg als iemand sterft aan kanker.


    Let's do this poo

    Ik heb nog nooit van die vent gehoord o.o


    Happiness hit her like a train on a track

    erg : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zo erg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    *snifsnif*


    Just a simple "I love you" (:

    Musicbeats schreef:
    Ik heb nog nooit van die vent gehoord o.o


    hij was een goede acteur en ook met muziek RIP.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!