• Jullie hebben vast wel gehoord over de wetsvoorstellen SOPA (Stop Online Piracy Act) en de PIPA (PROTECT IP Act). Voor diegene die het niet weten het zal inhouden dat heel veel dingen gecensureerd zullen worden, zoals Wikipedia. Vandaag protesteren ook erg veel websites daartegen waaronder ook Wikipedia zelf. Dit is de eerste keer dat ze zo'n soort actie ondernemen. De Amerikaanse versie van Wikipedia zal vandaag de hele dag offline zijn. Maar ja dat is niet zo mijn probleem.
    Het probleem is dat ik amper op buitenlandse sites kan toegrijpen. Ik kan bv. niet meer op facebook komen. Maar ook niet op twitter of 9gag. Geen idee hoe dat komt maar ik weet zeker dat het met de SOPA en de PIPA te maken heeft.

    Het is zo vreselijk irritant en het ligt zo te zien aan mijn pc. Joepie D:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 8:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan gewoon op Twitter, 9GAG en Facebook, dus ik denk dat dat dan aan jou computer ligt?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Adler schreef:
    Ik kan gewoon op Twitter, 9GAG en Facebook, dus ik denk dat dat dan aan jou computer ligt?

    Oh, lekker dan. -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wel *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het ligt dan dus aan mijn PC. Lekker dan D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    Het ligt dan dus aan mijn PC. Lekker dan D:


    Het enige waar ik niet meer op kan is Piratebay. Maar twitter en Facebook en 9gag wel. Al maken die zich wel zorgen over deze wetten.


    To infinity and beyond •

    Mij lukken de sites wel =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zaynuary schreef:
    (...)

    Het enige waar ik niet meer op kan is Piratebay. Maar twitter en Facebook en 9gag wel. Al maken die zich wel zorgen over deze wetten.


    piratebay kun je wel nog opkomen door te googelen en dan "TPB" erachter te zetten, dan vind je wat je zoekt op piratebay.

    En lol, de SOPA en PIPA zijn gelukkig nog niet aangenomen dus die doen nog niks xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Die wetten komen er niet doorheen hoor, piratebay is binnenkort toch weer bereikbaar, de kamer wilt het ook niet :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ILOVENIKKI schreef:
    Het ligt dan dus aan mijn PC. Lekker dan D:


    kan aan je provider liggen. :) Verder ben ik bij Online, dus TPB (the pirate bay) wordt voor mij nog niet geblokkeerd xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Rickjuh schreef:
    Die wetten komen er niet doorheen hoor, piratebay is binnenkort toch weer bereikbaar, de kamer wilt het ook niet :]


    Idd, en anders gaan we gewoon naar andere torrent sites


    Ligt and Darkness are both very different..

    Rickjuh schreef:
    Die wetten komen er niet doorheen hoor, piratebay is binnenkort toch weer bereikbaar, de kamer wilt het ook niet :]

    Ah mooi, anders werd het proxy's gebruiken ftw :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Ah mooi, anders werd het proxy's gebruiken ftw :].


    Proxy's vind ik juist vaak vreselijk x) Die browsers in een browser x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hmm, bij mij lukken alle site die je opnoemt wel gewoon


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Discord schreef:
    (...)

    piratebay kun je wel nog opkomen door te googelen en dan "TPB" erachter te zetten, dan vind je wat je zoekt op piratebay.

    En lol, de SOPA en PIPA zijn gelukkig nog niet aangenomen dus die doen nog niks xD


    Oke, dit vind ik interessant ^^ Wel fijn dat ik daar nu ff achter kom :D

    OT: Ik zit op een computer op school, dus ik kan het niet checken... :S


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan nog op TPB en ik heb Ziggo. Maar Ziggo is in hoger beroep... dus misschien is dat het.


    Today will be Girl's Day party with you~