• Okay.

    Taylor Swift wint een award en Kanye stormt het podium op om te zeggen dat Beyonce's clip beter was? Dat doe je toch niet?

    Sorry als hier al een topic over is, maar daar heb ik dus overgekeken dan:Y)
    Beyonce liet Taylor nog wel haar zegje doen.

    Meningen?


    Let's do this poo

    Taylor Wins Kanye Sucks(A)


    Why don't you break my heart

    Ik zag het al op TMF.
    En ik vind het gewoon een asshole, die Kanye West. Wie heeft de uitzending gezien? Aan degnenen die het gezien hebben: Heeft hij zélf een award gewonnen?

    Want hij was zeker jaloers of zo? Aandacht te kort, wat een kwal.


    -

    Ik vind Taylor Swift tienduizend keer beter dan Kanye West.
    Ik heb gelijk een andere kijk op hem.. ><
    Ik kan er niet bij, weet je. Zo onuitstaanbaar - godsamme.


    -

    Ik vond het belachelijk van Kanye maarja. Dat was dacht ik omdat hij de award niet won en toen zei hij maar dat Beyoncé beter was ofzeu.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Taylor staat daar echt van "Euhhhh.... euh? He?".

    Die Kanye heeft ook altijd wat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het lullig van Kanye West, mag hem nu nog minder. En ik vind het zielig voor Taylor Swift.
    Ik vind trouwens dat Kanye West niet meer naar de VMA's moet komen, want hij is het er al twee keer niet mee eens geweest, ik bedoel ga dan niet. :/


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb et gisteren al gezien op de herhaling van de mtv awards gezien.
    Onozel manneke dat em is


    I need you like a heart needs a beat

    Esmaye schreef:
    Ik zag het al op TMF.
    En ik vind het gewoon een asshole, die Kanye West. Wie heeft de uitzending gezien? Aan degnenen die het gezien hebben: Heeft hij zélf een award gewonnen?

    Want hij was zeker jaloers of zo? Aandacht te kort, wat een kwal.


    Nee, hij heeft zelf niks gewonnen. maar dat wist hij volgens mij later pas, dus ik denk dat het daar niet om ging.
    Hij was gewoon dronken en had aandacht nodig ;s

    Oh, ik vind het trouwens echt lief wat Beyoncé deed :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Wat een lul

    Kanye is een lul. En ik vind het héél erg sportief van Beyoncé, dat ze Taylor gewoon nog een keer het podium op heeft geroepen, heel erg lief (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    Nee, hij heeft zelf niks gewonnen. maar dat wist hij volgens mij later pas, dus ik denk dat het daar niet om ging.
    Hij was gewoon dronken en had aandacht nodig ;s

    Oh, ik vind het trouwens echt lief wat Beyoncé deed :3


    Wat Beyoncé deed was inderdaad erg lief, lekker voor Kanye.


    -

    Omg, Kanye is echt heel erg gedaalt in mijn achting. Ik had respect voor hem, maar nu is dat wel degelijk verdwenen. Wat een lul eigenlijk. Als ze vonden dat Taylor Swift haar clip beter was, dan storm je toch het podium niet op om te zeggen dat een ander beter is? oO Beyonce is tenminste een sportieve dame en ze blijft nog altijd een toffe madam. Respect voor haar. Kanye heeft afgedaan, volledig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kanye schijnt dronken te zijn geweest >.< ik vind het egt een ass.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat doe je inderdaad niet. Het is misschien wel leuk voor Beyoncé, maar zeker niet voor Taylor.


    Happiness hit her like a train on a track

    Who cares about clipjes anyway... Kanye maakt standaar wel goede muziek, maar dit is wel kansloos eigenlijk...


    Broken, Beat and Scarred