• Okay.

    Taylor Swift wint een award en Kanye stormt het podium op om te zeggen dat Beyonce's clip beter was? Dat doe je toch niet?

    Sorry als hier al een topic over is, maar daar heb ik dus overgekeken dan:Y)
    Beyonce liet Taylor nog wel haar zegje doen.

    Meningen?


    Let's do this poo

    Due heeft zijn reputatie zo hard verpest!Maar ik vond hem al zoiszo niet goed maar nu...Taylor Swift wist echt niet meer wat zeggen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ach ja, sommige mensen doen alles voor aandacht. (:

    Hopeless schreef:
    Kanye is een lul. En ik vind het héél erg sportief van Beyoncé, dat ze Taylor gewoon nog een keer het podium op heeft geroepen, heel erg lief (:


    - hoi ;D

    Kanye is een egoïst, alles moet rond hem draaien. Zelfs al wint HIJ geen award, zelfs al is HIJ niet genomineerd, toch wilt HIJ de aandacht. Taylor Swift heeft dit zeker en vast verdiend! Beyoncé en al de anderen zouden het ook verdiend hebben, maar dat is geen reden voor Kanye om zo dwaas te doen. Beyoncé won dan toch clip van het jaar, dus wat heeft zijn 'speeche' uitgedaan? Dat mensen hem nog meer haten. Wel mooi van Beyoncé dat ze Taylor terug op het podium riep.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 13:31 ]

    Omgosh, ik heb echt medelijden met Swift.
    I mean, Kayne noemt zich al de 'nieuwe King Of Pop' maar daarom moet je toch niet zo lullig gaan doen en denken dat je alles bent.

    Hij is een echte jackass (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    Zelfs Obama vond het dom xO
    Hij noemde Kanye West een Jackass x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Taylor sucks..
    maar Kanye mist er echt een paar..

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 15:22 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Lang leven beyonce. <3

    ik heb medelijden met taylor
    ze wint een award en dan komt die ashole een beetje zeggen dat ze hem niet verdient.
    wel ze verdient hem wel en kayne kanter gewoon niet tegen dat hij voor een keer geen aandacht kreeg:@


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mistake schreef:
    Omgosh, ik heb echt medelijden met Swift.
    I mean, Kayne noemt zich al de 'nieuwe King Of Pop' maar daarom moet je toch niet zo lullig gaan doen en denken dat je alles bent.

    Hij is een echte jackass (nerd)

    Uhu. Ik mag die gast niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meh, ik wil het zien ;D ik vind nergens een video ervan =[

    Ik kan de video ook niet zien x.x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Mistake schreef:
    Omgosh, ik heb echt medelijden met Swift.
    I mean, Kayne noemt zich al de 'nieuwe King Of Pop' maar daarom moet je toch niet zo lullig gaan doen en denken dat je alles bent.

    Hij is een echte jackass (nerd)

    Haha, that's what Barack Obama said (:
    Ze vroegen aan hem wat hij van dat act vond, van Kanye.
    'I think he's a real jackass.'
    Die gast is echt helemaal hip man.(cool)


    ok

    Ik kan die video daarvan niet zien.
    Maar iedergeval, ik kan me wel ongeveer indenken hoe het zou kunnen gegaan zijn. Wat een zak is die Kanye. *grrr*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Taylor Swift Revenge Rap door Shane Dawson. Ik vondt hem zo verschrikkelijk goed. :'D


    blame the bully.