• Halllooo <3
    Ja, ik ben Christelijk en hoor daarom sinds ik mij kan herinneren verhalen uit de Bijbel.
    En in het weekend heb ik ''Prince of Egypt'' weer op tv gezien. De tekenfilm die gaat over Mozes die de Joden uit Egypte leidde, met de hulp van God. Ik moest écht huilen. Het zo ongelofelijk zielig hoe de Joden werden behandeld. Alleen omdat zij niet in de Egyptische goden geloofden en andere bloed hadden, werden hun kinderen vermoord en moesten zij werken onder de zon en zweepslagen krijgen tot ze letterlijk geen adem meer over hadden...
    Het was gewoon verschrikkelijk om te zien, zelfs in een tekenfilm!! En dat allemaal omdat de farao geen genade had, zelfs niet toen hij zijn eigen zoon was verloren...

    Maar ik moest pas het meest houden toen het liedje ''There can be miracles, when you believe'' begon. Dat is gewoon zo'n prachtig liedje over God en geloven. <3 Het is gewoon een geweldige tekenfilm, met zo'n prachtige betekenis! <3

    Hebben jullie ook verhalen die veel voor jullie betekenen? ;)

    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Die tekenfilm is echt heel mooi. Ken hem al vanaf toen ik.. heel jong was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb die film thuis liggen en vind die inderdaad wel héél mooi (: En dat is een prachtig liedje! <3

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 20:26 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    toevallig heb ik die film op dvd en hij is werkelijk prachtig al hoe wel ik niet christelijk ben :X

    Ik heb die tekenfilm ooit op school gekeken, en hij is echt heel mooi <3


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.