• Even een zeur/zeik verhaal

    Ik ben hartstikke chagarijnig en nee, ik heb niet mijn periode maar ik had met mijn groepje van Engels afgesproken het eerste uur om ons gesprek voor te bereiden voor Engels. Ik moet samen met mijn groepje een gesprek voeren in het Engels.Maar ik had vandaag het eerste uur vrij! En jawel, ik ben weer de enige die er was om half negen en de andere zijn er nog steeds niet.

    Vandaar dat ik chagarijnig ben

    Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

    p.s (voor de mods) Als dit toch bij school had gemoeten, mijn oprechte excuses maar ik wist het niet zeker en heb het hier gezet

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Edit: Sorry voor de titel maar dat soort foutjes maak ik wel eens dus nu hoeven jullie het niet meer te zeggen

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 23:11 ]


    Physics is awesome

    Ik heb vandaag samen met twee anderen een spreekbeurt en 1tje heeft gewoon niks gedaan. En wij hebben er wel heel veel werk in gestoken
    Kan je ze niet bellen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hm, nee, wij spreken alles altijd goed af :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb alleen heel veel stress
    Bel ze eens op?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dat i het middelbaar wel eens voorgehad. Maar nu in het hoger onderwijs, heb ik een geweldige klas.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik haat mensen die zich niet aan de afspraken houden (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Chagrijnig.
    Ik herken het, helaas...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ik herken het, dat ben je oprijd enzo komen die andere een uur later aan zetten pfff #herkenbaar

    xcjceline schreef: