• Helleuw.
    Normaal gezien heb ik een hekel aan elk nummer van Coldplay maar ik vind de versie van Lady Gaga toch wel gaaf :'D
    http://www.youtube.com/watch?v=8uFRg2epy-w&feature=related
    x

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 13:54 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ben ik dan bijna de enige die Coldplay haat? :'(


    Nee, je bent niet de enige. :Y)


    Think before you act.

    Ik vind niet dat je kan zeggen: "Ik haat Coldplay".
    Ik bedoel je kent ze niet persoonlijk en ze zijn heel aardig. Zeg dan gewoon: "Het is niet mijn soort muziek". Ja sorry dat ik het me zo aantrek, maar ik wordt daar pissig van. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hopeless schreef:
    ik vind het vanwege de manier van zingen een beetje op die akoestische versie van Pokerface lijken, dus ik vind de versie van Coldplay leuker.

    Ik vind hem eigenlijk niet hét van hét. Coldplay is veel beter.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind die van Coldplay zoveel beter en ik vind dat deze versie te hard op Pokerface lijkt als het akoestisch is :'D


    Only losers can act the way you do

    Decoy schreef:
    Ben ik dan bijna de enige die Coldplay haat? :'(


    Ik vind deze versie beter als die van Coldplay...Hijs afgezaagd de echte en deze is beter. Gaga zingt beter.

    Naar de andere ff over dat van Pokerface Akoestisch. Dat vind ik niet leuk. De Pokerface akoestisch is anders als deze.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hopeless schreef:
    ik vind het vanwege de manier van zingen een beetje op die akoestische versie van Pokerface lijken, dus ik vind de versie van Coldplay leuker.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind de originele versie veeeel beter (:


    Happiness hit her like a train on a track

    **Gaat kijken**
    ook al haat ik Lady Kaka


    Just a simple "I love you" (:

    HugsEva schreef:
    Ik vind niet dat je kan zeggen: "Ik haat Coldplay".
    Ik bedoel je kent ze niet persoonlijk en ze zijn heel aardig. Zeg dan gewoon: "Het is niet mijn soort muziek". Ja sorry dat ik het me zo aantrek, maar ik wordt daar pissig van. :Y)
    Ik vind dat ik dat wel kan zeggen omdat Tokio Hotel haters ook kunnen zeggen dat ze Tokio Hotel haten. Coldplay heeft gewoon kut muziek maar mensen mogen er best naar luisteren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.