• Ik heb zo'n vieze hond. Echt waar hij heeft mijn Cavia aangerand. Hij heeft haar helemaal afgelikt. Toen ik net thuis kwam was ze nog steeds nat en het was helemaal hard. Dus toen ging ik haar douchen en daarna voorzichtig fohnen. Maar nu ben ik dus heel boos op mijn hond, want hij weet dat Cavia verboden terrein is.

    Hebben jullie ook nog vieze huisdieren?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HAHAH. Sorry maar eigenlijk is dat best grappig x'D
    Euh... Mijn kat eet soms mee met wat ik ook eet.... maar ik vind dat niet echt vies dus nee, ik heb geen vieze huisdieren ;p

    Hahaaaa :'D
    En nee, mijn hond is niet vies ^-^


    Never run out of reasons to smile...

    Neen ik niet ,
    Zo raar , ocharme die Cavia !

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ocharme, zal de cavia wle heel erg geschrokken zijn. Hahah de hond vind je cavia gewoon lief, dat kun je hem niet kwalijk nemen (tenzij hij de cavia probeerde op te eten natuurlijk)

    Mijn hondje kan ook heel vies zijn. Als hij zichzelf wast op 'bescheiden' plaatsen, om het maar even zo te nomen. Duwt hij zijn neus tegen zijn huid aan om goed te kunnen schoonmaken, maar dan krijgt hij minder lucht en dan gaat hij hele gore geluiden maken :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Onze katten vangen muizen & vogels en die leggen ze dan voor de deur neer of in de kast brrr.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    Onze katten vangen muizen & vogels en die leggen ze dan voor de deur neer of in de kast brrr.
    Ja maar dat bedoelen ze alleen maar lief (krul) dus dat is op een ziekelijke manier ergens nog wel schattig :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Eh, nee. x'D

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja maar dat bedoelen ze alleen maar lief (krul) dus dat is op een ziekelijke manier ergens nog wel schattig :'D

    Ik weet het niet hoor.. Ik vind het altijd zo zielig voor die muizen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn hond heeft een keer met mijn teddybeer gedaan x_x
    En een keer met het oor van mijn konijn, en dat vond ik heel zielig voor m'n konijn, en hij heeft het ook eens met de rug van mijn ex gedaan XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HugsEva schreef:
    Onze katten vangen muizen & vogels en die leggen ze dan voor de deur neer of in de kast brrr.


    I'd rather go naked than wear fur.

    eh nee.
    mijn kat is alleen maar lief <33


    So far away..

    ik dacht aan iets anders ><
    iemand bij mij in de klas blert dat de hele dag XD

    Hahah ik heb een kat maar die is lekker niet vies ;D


    Happiness hit her like a train on a track

    mijn kat wast mijn hond, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet voos, wel schattig <3


    -

    Ja, een verkrachter. Als je even niet oplet ben je de pineut.


    No growth of the heart is ever a waste