• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Okeee, genoeg gegeten. Ga nou niet aan ander eten denken.


    Your make-up is terrible

    Ik kan het geloof ik niet vaak genoeg zeggen, maar ik haat mijn lichaam behoorlijk. Enndan heb ik het momenteel niet eens over mn uiterlijk. Ik wil me gewoon weer beter voelen! D:

    &ik wil niet dat oma morgen komt. Buuhhh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I miss you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ze zeggen dat de jeugd van tegenwoordig grof en onbeleefd is, maar ik vind het niet kunnen dat een oude vrouw ons op straat zomaar uitscheldt voor verrot crapuul gewoon omdat wij toevallig jongeren zijn. Akkoord, soms gaan mijn vrienden er licht over, maar we deden op dat moment letterlijk niks anders dan aan de kant gaan staan zodat zij door kon. Hoezo ondankbaar. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fuck this, ik ga gewoon weer op dansles.


    16 - 09 - '17

    Ik kan me niet concentreren — fuck this.


    •

    Weer iemand aan Q geholpen, well done Lieke ehehehe

    Ik heb zin in taart.... (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik heb zin in taart.... (cat)


    Fuck you D:


    Your make-up is terrible

    Goed zo Mirte — een geheel nieuw profiel en tien nieuwe boeken. Maar moest je niet aan je scriptie werken?


    •

    If your happy and you know it clap your hands *clap clap*

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 23:11 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik was helemaal vergeten dat ik morgen naar stage moest. NOOOOOOH.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Niet huilen. Niet huilen. Niet- te laat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Niet huilen. Niet huilen. Niet- te laat.

    Awh, jeetje.





    ---

    Oh god, het is alweer veel te laat. En morgen heb ik een feestje... Wordt wel leuk. Luie houdingen zijn niet cool. Vriendinnen zijn toch veel leuker dan mijn computer.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I have this weird feeling, meh.


    Your make-up is terrible