• De stelling van vandaag luidt:
    Het monster van Loch Ness en het verhaal is allemaal verzonnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    nee, ik geloof er niet zo in

    Ze kunnen niet bewijzen dat hij niet bestaat, maar ze kunnen ook niet bewijzen dat hij wél bestaat. (:
    Volgens mij is er iets, maar niet echt een 'monster'. Ze zouden dat eens echt grondig moeten onderzoeken, met de moderne technologie van vandaag zou dat toch geen probleem moeten zijn.

    Ik denk dat het een kern van waarheid in zit maar dat er wel dingen bij zijn verzonnen.Maar dat dink ik van al die verhalen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik heb er absoluut geen idee van x

    Ehm er zit wel degelijk iets in het meer. Laatst stond er wat over in de telegraaf. De sateliet had een foto van een wezen gemaakt in het meer alleen weten ze nog niet wat, dus er zit wel degelijk wat.


    I build a house for your bones!

    Ik dacht dat het dus verzonnen was, tot ik op Wiki keek... oO


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    IEMOMOSHPIT schreef:
    Ehm er zit wel degelijk iets in het meer. Laatst stond er wat over in de telegraaf. De sateliet had een foto van een wezen gemaakt in het meer alleen weten ze nog niet wat, dus er zit wel degelijk wat.


    Staat ook op Wikipedia :3

    En dat van die olifant was toen. Maar waarom vinden ze dan NU nog sporen? In 2000 vonden ze met sonar technologie een 5meter lang iets. Op een diepte van 150 - 180m & toen ze gingen kijken was het weg.

    Ik geloof het. Want ik ga Nessie vinden! Nessie is mn BF ;'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    En ik zeg jullie een Boomstam kan niet zinken & dan op zo'n diepte drijven. Het zinkt of het blijft drijven :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik geloof niet in het Monster van Loch Ness. Ik geloof wel in Iets van Loch Ness.


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien. Eerst zien dan geloven, maar het moet toch ergens op gebaseerd zijn.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    maybe:X
    er is niet bewezen dat Nessie bestaat, maar ook niet dat ze niet bestaat

    Ness iz cool(dance)


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Er is ook nog zo'n prehistorisch iets in de rivier van Kongo, ik weet de naam even niet meer.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    het is echt allemaal verzonnen. Hoe kan zo'n groot beest nu overleven daar en zonder nogal veel opgemerkt te worden. En trouwens, hij komt in zoveel vormen voor, en dan zijn het er meer toch?

    Is dit een grap? Duuuuh! Kom op, het monster van Loch Ness is gewoon net een sprookje.


    Life is hard and then we die

    alles kan dus...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.