• De stelling van vandaag luidt:
    Het monster van Loch Ness en het verhaal is allemaal verzonnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Naja het is een leuk verhaal om in te geloven. Doe het zelf ook omdat ik het leuk vind :P maar waarschijnlijk is het niets meer dan een oud vissersverhaal da in de loop van de eeuwen steeds verder is verdraait tot de legende die we vandaag de dag kennen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik geloof er ergens in,
    Maar wat is het verhaal?


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Katherine schreef:
    (...)
    Of een buitenaards wezen zo. o:


    Jaaaah!

    Dan is nessie familie van me xD

    X Evan.

    Dat het echt een monster is geloof ik niet, maar er is allesinds toch íets.

    Ik geloof er niet in, en was er niet ooit eens een circus die een oliefant had laten zwemmen tijdens een voorstelling om dan te kunnen zeggen dat het monster was:$


    Everyone smiles in the same language.

    Heu, ik weet het niet.


    History is not hatred.

    Ja, het is de schaduw van de heuvels/bergen in het water.


    I want my bloody cheese now!^^

    ik denk dat het ergens wel waar is, maar ik geloof het niet helemaal.. zeg maar.

    Ik denk het niet, anders zou íemand hem toch al wel hebben 'gevonden' of gezien hebben?
    Maar ik twijfel toch een beetje. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee
    Wie weet heeft er vroeger gewoon eens een grote vis in het meer gezwommen, of dreef er een boomstam ofzo. (:


    007

    Het is wel leuk om erin te geloven. Wie weet zit er wel iets in dat meer. Als ik zo sommige ervaringen hoor van mensen.. Dan begin ik zelf ook wel te twijfelen. Dus, wie weet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze kunnen noch bewijzen dat het echt is, noch dat het niet echt is.
    Ik weet het niet. :8

    Lijkt me niet.


    In time we hate that which we often fear.

    Tuurlijk bestaat hij. Ik heb vorig jaar nog met hem gezwommen in het meer. :Y)

    Even serieus; Ik vind dit soort verhalen altijd interessant en zou graag willen dat het waar is. Hopen doe ik ook nog steeds en misschien zwem ik dan over 10 jaartjes echt met Nessie, ookal lijkt dat me nogal onwaarschijnlijk. De film Waterhorse over een wezen als Nessie vind ik nog steeds super en als het aan mij ligt moeten ze nog zo'n soort film maken. Maar of het monster nou echt bestaat; Who knows?


    hoi, jij bent leuk.

    Nee, want Angus heeft Nessie opgevoed. :3


    Let the Night embrace you