• Ja, gisteren was het concert van Cinema Bizarre. Het was zo awesome, tijdens het concert keek Strify 2 keer naar mij, ik wees toen mijn maskertje aan en toen knikte hij lachend! Maar goed na het concert eerst opzoek naar de tourbus, kunnen we die niet vinden lopen we terug naar de m&g ingang. Ik mocht niet naar binnen omdat ik geen m&g had, maar ik had een kaartje die ik zo graag wilde geven! Dus opeens gaat die deur open en komen die gelukkige meiden naar buiten, helemaal happy. Maar ik kon het niet laten, ik steek mijn kop tussen die deur en roep naar de jongens 'Wait! I've got something!' ze hoorde me eerst niet maar ik wil dus doorlopen, zie ik die drempel niet en ga dus bijna onderuit! Dus ik trek me omhoog aan die deur sta ik ineens oog in iig met de jongens. Ze begonnen even te lachen en toen gaf ik mijn kaartje aan die man van Tivoli. Hij gaf de kaart aan Yu en die begon meteen te lezen! Toen keek ik even naar Strify, hij herkende mij en glimlachte super lief! Ik lachte terug en begon te blozen, toen werd ik eruit gezet. Ik ben huilend van blijschap weggelopen, ze betekenen zoveel voor mij! Dat stond dus ook op mijn kaartje.

    Maar nu realiseer ik me dus dat ik goed voor lul stond, wie struikelt er nou voor Strify neer?! Wat denken ze wel niet van mij! XD


    -

    Esmaye schreef:
    oooooooooooh
    mijnnnnnnnnn
    gooooooooood


    Mag ik jaloers zijn?
    -ondanks dat je viel 8D-

    Offcourse mag jij dat!^^


    -

    dat is eigenlijk toch wel vet =3
    want like, ik denk dat ze je wel onthouden :Y)

    Ik hoop dat ze me onthouden. Maar dat zal wel niet, ze zien dagelijks honderden meisjes, ik ben niet echt iemand om te onthouden vergeleken met al die iemo's en cyber-goths en gewone gefreakte mensen die daar allemaal waren!


    -

    COOL^^


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ik denk dat ze jou wel onthouden. Denk ik (A)

    Ik ben bly voor jou dat je ze echt hebt gezien ='D
    En je hebt je heus niet voor lul gezet, Nica, NOxBREATH, en ik heb een heel scenario over hoe je je voor lul moet zetten en dat heb jij niet gedaan hoor :'D


    Let's do this poo

    omg, haha xd dat is eigenlijk wel grappig :'DD het is iniedergeval beter dan bijna flauwvallen bij je favoriete zanger x; -heeft dat een keer gehad-


    Destroy what destroys you.

    Gelukkig werd ik niet benauwd, een meisje achter mij wel. Fans willen niet eens aan de kant gaan!


    -

    Everlasting schreef:
    Ik hoop dat ze me onthouden. Maar dat zal wel niet, ze zien dagelijks honderden meisjes, ik ben niet echt iemand om te onthouden vergeleken met al die iemo's en cyber-goths en gewone gefreakte mensen die daar allemaal waren!


    Whaa xD ik was echt zo'n vage skater uit de dierentuin + Nick & Seb hebben best cute gedaan bij mij aan de merch. Nick was bezig dat ie dat traag moest signeren & Seb wist niet van wie die pet was en Fabz heeft gans lachend mn pet aangenomen :3

    Ja sorry ik heb me dus opgehouden bij Blowsight alleen ik wou wel een foto maar camera was dood toen --"


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Unhearted schreef:
    Nu vergeten ze je niet ofzo? :')


    In time we hate that which we often fear.

    buaha, mss helpen ze je wel recht als je valt ofzo ;D De volgende keer dan (:

    dan val je tenminste op


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Jullie ook allemaal met die woord grapjes! XD


    -

    x'D ik wou dat ik ook bij t concert was -.- maar na de M&g moest ik naar huis omdat ik de trein moest halen :'S [M&g voor het concert.]
    Maaaaaar ik struikelde toen ik naar binnen ging ook bijna over die drempel XD ik schaamde me ook wel op dat moment x'D

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 9:18 ]


    Life is more than that you eyes can see