• Wie heeft er deze film al gezien ?
    Ik heb hem gisteren gezien en ik vond hem zoooooooooooooooo goed ! Op het einde was het zo triest dat ik voor het eerst bij een film heb moeten wenen.
    Wat vonden jullie ervan ? [:


    Just a simple "I love you" (:

    Jaah! ik heb hem in de bios gezien en hij was AWESOME ^_^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    nog nooit gesien :P


    --

    Ik heb het nog niet gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben die met mijn moeke gaan zien in de cinema, ghaha :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben hem met mijn ex vriendje in de cinema gaan kijken & hij was echt AWESOME ! En ik heb, in de cinnema, naast mijn ex-vriendje, superhard zitten huilen :O :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het einde alleen, dat was echt vet triest.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja ik heb hem gezien, ik vind het geen geweldige film, hoewel ik bij het einde wel idd bijna zat te huilen...

    [ bericht aangepast op 23 sep 2009 - 21:49 ]


    Get back motherfuckerz'

    Ik wil hem hebben, maar heb hem nog niet gezien.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    heb hem al een heletijd geleden gezien en hij is echt spr leuk (ook tijdens een 9 uur durende vlucht xD)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Er was een momentje van 5 minuutjes.. Waar ik niet aan een stuk door gehuild heb. Het is zo'n prachtige film en er zit zo veel waarheid in. Kwa gedrag van het dier, en de kinderen enzo. Zo zielig. Wel ontzettend mooi.


    Wie du mir, so ich dir.

    Waar gaat ie over dan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik vond em erg mooi.


    I recycle my thoughts.

    LALALALALA schreef:
    Waar gaat ie over dan.
    Over een echtpaar, wat een puppy koopt. Die hond is de grootste rotzak die je je maar kunt bedenken. Maken ze heel veel dingen mee, uiteindelijk krijgen ze drie kinderen en gaan ze op een stuk land wonen en dan zie je zeg maar de levensloop van dat gezin en die hond door de film heen. Heel aangrijpend maar ook erg grappig.


    Wie du mir, so ich dir.

    dwergiie schreef:
    heb hem al een heletijd geleden gezien en hij is echt spr leuk (ook tijdens een 9 uur durende vlucht xD)

    Waar ging je heen?


    Get back motherfuckerz'

    Wel eens van gehoord maar weet niet meer of ik hem nou heb gezien of niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.