• Ja kijk, Bij een heleboel lessen word ik dus de hele tijd gekozen. *Bijvoorbeeld: dan moet je woordjes enzo leren en dan gaan ze je gewoon zo mondeling overhoren*
    maaar.. dan gaat het like iedere keer zo:

    "Mmhh.. wie zal ik kiezen?"
    *stilte*
    "Mireille!"


    Ik vind dat echt k*t. >.< (A)
    Hebben jullie dat ook?

    Capitain schreef:
    (...)
    Bij ons in het begin ook niet, maar dan is het echt vijf minuten stil terwijl de leerkracht rondkijkt en iedereen doet alsof die iets opschrijft of de leerkracht niet aankijkt, en meestal steekt iemand dan wel gewoon zijn hand op. Ik steek eigenlijk bijna nooit mijn hand op. (A)

    wel, bij ons doet niemand dat.. we worden altijd aangewezen door de leraar eigenlijk.. :')

    Whipple schreef:
    (...)
    wel, bij ons doet niemand dat.. we worden altijd aangewezen door de leraar eigenlijk.. :')

    Hm, de leerkracht duidt bij ons niet zo vaak iemand aan. (:

    De mensen die niet hebben geleerd worden nooit gevraagd. >__<
    Dan ben je echt genaaid. ><


    -

    Esmaye schreef:
    De mensen die niet hebben geleerd worden nooit gevraagd. >__<
    Dan ben je echt genaaid. ><

    huh?
    juist wel, bij ons :')

    Thaha, dat heb ik niet.
    Als ik zie dat ze iemand gaan kiezen, dan doe ik alsof ik bezig ben met iets en dan nemen ze gewoon iemand anders (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Empire schreef:
    Haha, nee.
    Ik heb daar zo m'n trukjes voor.

    - Doen alsof je druk aan het schrijven bent.
    - Als hij iemand zoekt, hem/haar zeker niet in de ogen kijken!

    Gewoon zo onopvallend mogelijk doen dus. ^^


    In time we hate that which we often fear.

    Ik word alleen gekozen als ik lig te kloten met Sterre, Michel en Barry. :'D En het is idd kut, gewoon slaan die handel! (cat)


    You move me ......... Kurt

    Pervert schreef:
    Ik word alleen gekozen als ik lig te kloten met Sterre, Michel en Barry. :'D En het is idd kut, gewoon slaan die handel! (cat)

    ik ben nog redelijk rustig vergeleken bij de rest van de klas..x'D =3

    Haha, nee, bij ons is dat een nummer. Voorbeeld:' Robin zeg eens een nummer.'
    '3'
    'Oh, dat is Chiara.'
    Dat smukkeltje toch, ik had wel een 5/5
    Dan moet je bij Frans zo op de chaise electrique gaan zitten vooraan, met je face naar het bord en gaat mevrouwtje dingen gaan vragen ;D

    Decadence schreef:
    Haha, nee, bij ons is dat een nummer. Voorbeeld:' Robin zeg eens een nummer.'
    '3'
    'Oh, dat is Chiara.'
    Dat smukkeltje toch, ik had wel een 5/5
    Dan moet je bij Frans zo op de chaise electrique gaan zitten vooraan, met je face naar het bord en gaat mevrouwtje dingen gaan vragen ;D

    dat is eigenlijk ook wel gemeen. Gewoon een nummer kiezen en dan weet je al wie er is.. toch? (cat)

    Whipple schreef:
    (...)
    dat is eigenlijk ook wel gemeen. Gewoon een nummer kiezen en dan weet je al wie er is.. toch? (cat)

    Eigenlijk wel. 8D Na een tijdje weet je de nummers. Naja, ;D dan neem je gewoon het nummer van iemand waar je minder goed mee bevriend bent ofzo ;D

    Decadence schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel. 8D Na een tijdje weet je de nummers. Naja, ;D dan neem je gewoon het nummer van iemand waar je minder goed mee bevriend bent ofzo ;D

    haha. jaa.. straks ben je het pispaaltje en word je altijd gekozen.. dat is zielig (A)

    Ja, en weetje wat het dan is?
    Dan weet ik álle woordjes die ze aan de anderen vraagt, maar wat ze aan mij vraagt weet ik dan weer niet ><


    ok

    Madenaaah schreef:
    Ja, en weetje wat het dan is?
    Dan weet ik álle woordjes die ze aan de anderen vraagt, maar wat ze aan mij vraagt weet ik dan weer niet ><

    dat heb ik soms.. x]
    maar eigenlijk weet ik het dan wel... na lang nadenken.. of iets gokken..(A)
    of natuurlijk omdat iemand anders het voorzegt (nerd)

    Whipple schreef:
    (...)
    haha. jaa.. straks ben je het pispaaltje en word je altijd gekozen.. dat is zielig (A)

    Ja, haha ;D tsja ;D maar ik denk dat als je steeds opnieuw gekozen wordt, ze daar wel na een tijdje rekening mee gaan houden (: