• She's Changing Like The Weather, wil ik als titel voor een nieuw verhaal van me. :3
    Alleen een dom probleem; ik weet niet over wat ik myn verhaal wil doen.
    iemand ideetje?
    kus


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Misschien iemand die schizofreen is?


    What you see, is what you get.

    Een meisje, dat haar plaats in het leven niet kan vinden, & verschillende soorten vrienden heeft. Ze heeft dan ook verschillende stijlen, verschillende levens. You know, & dan komt 1 van haar vrienden dat te weten en zo. En op den duur heeft ze niemand meer, omdat ze al haar vrienden heeft belogen en bedrogen. Maar zo leert ze zichzelf kennen ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    haha
    ik heb mss een idee (wel wat dom, maar ach)
    ja maakt een verhaal over een meisje en als het goed weer is, dan heeft ze superveel geluk, ze wint de loterij, ze vindt de liefd van haar leven etc etc etc,
    maaaarr,
    als het slecht weer begint te worden, dan gaat alles superslecht met haar, ze verliest de liefde, ze raakt in schulden, etc etc etc xD

    Oké sorry, dit was weer eens een typisch voorbeeld van Loeka in een rare bui xD


    Just a simple "I love you" (:

    Iemand die elke week veranderd? Van job, qua inrichting in dr huis/kamer, van mening, van vrienden , van favoriete stekje? Iemand die zo wanhopig naar zichzelf op zoek is, dat ze een ander wordt?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    euhm mss iemand die van het een op hetandere momenst van gedachte/gedrag ext veranderd?


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?