• Ik neem aan dat jullie weten dat ik en SleepingxSun naar Brussel gingen.
    na we werden eerst gesplitst omdat ik het vak uitwisseling had en zei niet. daardoor heb ik de halve dag niet met haar kunnen lopen en moest met mensen die een soort van vrienden zijn maar ze worden steeds arroganter(Toen ik zei ik koop niets ik spaar voor scooter begon er eentje te zeggen: dan wordt ze nog dikker)
    Maar ik had haar dus eindelijk gevonden. en wij gingen dus gezellig rond lopen. Het viel me heel erg op dat de mensen zo vriendelijk waren en behulpzaam waren en echt probeerde NL te spreken(ik had vooroordeel: ze vertikken het) Dat verraste me erg maar het meeste heb ik Engels gepraat. maar ik schrok het ergst toen ik met mijn groepje even op een stoep zat en er opeens een politie man kwam die een vrouw met een hoofddoek in de nek vast had en die vrouw had een klein kindje. Ik had iets van wat gebeurt hier?
    Maar later werd het me duidelijk. er bedelde daar vet veel mensen om geld iets wat hier totaal niet voor kwam en ik mag van mam geen geld geven maar ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen. En later toen we terug liepen vond ik het ergste zat een man met een groep honden en bedelde om geld. Toen brak mijn hart.
    Ik was er heel erg van geschrokken. En ook dat de jongens de meiden als een lust object zien. Wij liepen langs bouwvakkers die allemaal fluiten roepen lekker lekker.
    Het was totaal nieuw voor me. Ik schrok er echt van.
    Dit was Brussel


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    En dat is niet alleen in Brussel zo. Het bedelen wel, in Brussel is het ernstig, maar die bouwvakkers zijn overal zo :Y) Als ik met mijn fiets ergens voorbij kom waar ze aan het bouwen zijn, moet ik gewoon doorrijden, want iederen bouwvakker roept of fluit --' Geen vandalisten gezien of vandalisme of zo? Brussel is nogal een erge stad.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    En dat is niet alleen in Brussel zo. Het bedelen wel, in Brussel is het ernstig, maar die bouwvakkers zijn overal zo :Y) Als ik met mijn fiets ergens voorbij kom waar ze aan het bouwen zijn, moet ik gewoon doorrijden, want iederen bouwvakker roept of fluit --' Geen vandalisten gezien of vandalisme of zo? Brussel is nogal een erge stad.

    In Zwolle is dat niet? Wij hebben nouwelijks bedelaars enzo, een paar muziekmensen in de stad, maar verder valt het wel mee.
    En bouwvakkers zijn ook wel beschaafd hier=)
    Haha, ik ga dus dood in zo'n grote Brussel stadxD

    [ bericht aangepast op 24 sep 2009 - 22:07 ]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Tsja, ik ben eens naar Antwerpen geweest en toen was daar ook zo. Een vriendin van mij was naar ook naar Brussel geweest daar zag ze zelf een zwerver staan aan het restaurant, en die at zelfs het weggegooide, half opgegeten waffeltje van een klein meisje op, die had het in de vuilbak gegooid en hij at het op...&Bedelen met een klein kindje mag ook niet, omdat de mensen dan sneller geld geven voor dat kind..


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.