• Om al dat gezeik de laatste tijd!
    Jullie zeuren maar over dat de Quizlet Awards maar 1x per maand moeten worden gehouden, over dat je je naam niet meer kan veranderen.. [account naam]
    Terwijl jullie eerst zo enthousiast deden!
    Rutger die doet ook zijn best om het voor jullie leuk te maken!
    Kijk, over dat account naam veranderen; dat hebben wij allemaal zelf gevraagd -_-
    Als jijzelf dat niet meer wilt, dan doe je het toch niet? Als iemand die jij kent, zijn[of haar] account naam veranderd, dan post die dat waarschijnlijk wel in het topic over je veranderde naam. [de sticky dan, hea?]
    En over die Quizlet Awards..
    Tsja, die hebben we niet aangevraagd, [voor zover ik weet] en als steeds dezelfde mensen genomineerd worden, is het indd ook niet meer zo leuk..
    Maar dan maak je het zelf toch spannender?
    Ga je zelf op zoek naar profielen van mensen die je nog niet kent,
    dan ga je zelf Quizjes maken van mensen die nog NOOIT genomineerd zijn,
    dan neem je zelf eens het initiatief om de Quizlet Awards spannender te maken.
    En ik snap dat niet iedereen dit zal doen, maar ik weet zeker dat de meeste op zijn minst iets zullen proberen..
    En er zullen vast wel mensen zijn die dit al doen!
    Dus zeur niet zo over dat naam-veranderings gedoe,
    en neem ook eens zelf het initiatief om de Quizlet Awards spannender te maken.
    [dus niet zeiken bij Rutger, die doet ook zijn best hoor.]
    Amen.:Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    You are sooo damn right, maar alles wat jij nu hebt gezegd ben ik al mee bezig >.< Nouja ik vind dat je suprgelijk hebt en dat veel mensen nogal ondankbaar zijn. Stel je eens voor dat jij rutger was jij doet zo je best om eht voor iedereen leuk te maken. Heb je het gedaan kijg je gezeik van nouhou nu is het niet meer leuk. Dan zou ik denken de pot op met jullie ik stop gewoon met deze site! Dus mijn punt is duidelijk hoop ik! Ik vind dat je helemaal gelijk hebt (Y).

    xx

    Whoa
    iedereen is het opeens met je eens!
    o_O
    Maarja, ik heb vanaf het begin al gezegd dat ik het dom vond dat iedereen er zo'n hel van maakte xD.
    Ik vond het gewoon eng als ik genomineerd was, want dan kreeg ik weer mensen op me dak.

    Tsja, daar kan ik niks aan doen x3
    Maar jij wel ö
    Je kan ook eens in de Jury gaan, [misschien heb je dat al eens gedaan, ik weet niet.. x3] en op iemand anders stemmen.
    En in plaats van gewoon te denken; Ja die quizlet ken ik, daar stem ik op.
    kan je ook op de links van de Quizlets klikken die je nog niet kent, en die eens maken. [misschien heb je dat ook wel eens gedaan, ik weet het niet (A) Maar dit geld niet alleen voor jou, ook voor de rest.]
    En jij word nogal vaak genomineerd, en er word nogal vaak op je gestemd.. Nouja, dan denk ik dat je het gewoon verdiend hebt x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Nogmaals de Spelregels van de Quizlet Awards; [Met iets kleins wat me is op gevallen]
    Spelregels

    * Elke quizlet, serie en lid kan genomineerd worden voor een award.
    * Nomineren kan op de pagina van een quiz, serie of lid zelf.
    * Nomineren kan van maandag tot en met zaterdag.
    * Per persoon kun je voor elke categorie maximaal 5 nominaties uitbrengen.
    * Je kunt een award slechts één keer winnen.
    * Op zondag wordt mogen de juryleden tussen 8 en 20 uur stemmen.
    * Juryleden kunnen dan hun stem uitbrengen op de 10 gegadigden die het vaakst genomineerd zijn.
    * Uitslagen worden op het forum en per e-mail bekend gemaakt.
    * Iedereen kan zich aanmelden als jurylid.
    * De stemmen van juryleden blijven anoniem.
    * Het is niet toegestaan om reclame berichten te versturen om zo stemmen te winnen!

    En nog iets;
    Mooiste Profiel

    (431 genomineerden)

    * 14nicole14
    * 16melanie16
    * amytjuuh
    * appelkirst
    * AshleyxXxKim
    * AshleyxXxKim
    * BarbieTrash
    * BarbieTrash
    * BarbieTrash
    * BarbieTrash
    * BarbieTrash
    * BarbieTrash
    * BarbieTrash
    * BarbieTrash
    * BarbieTrash
    * BarbieTrash
    * belleTH
    * BillCupCake
    * BillCupCake
    * BillCupCake
    * BilLHisBitCh
    * BilLHisBitCh
    * BillLoverke1
    * BillLoverke1
    * billXemogirl
    * billXfreakX
    * BILLxKxBITCH
    * BILLxKxBITCH
    * BILLxKxBITCH
    * BILLxKxBITCH
    * BILLxKxBITCH
    * BILLxKxBITCH
    * bjornhoog
    * BlackPhantom
    * Blackroses1
    * blacktyger
    * blueTHEBRAIN
    * BrokenPiecex
    * BrokenPiecex
    * celientje
    * ChajaCupcake

    Bedankt xD [ik heb ze er natuurlijk niet allemaal bij gezet ö zou een beetje veel zijn xD]


    all I want for christmas is a girlfriend