• Ik heb achterlijk weinig bladwijzers en daar moet echt verandering in komen. Daarom zoek ik goede stories met niet teveel spelfouten.
    Ik lees:
    Harry Potter - Vooral Draco -,
    One Direction - Vooral Harry -,
    Onbekende personen,
    Twilight,
    The Hunger Games.

    Zelf heb ik sinds kort ook een story met onbekende personen genaamd: Twisted Minds.




    “Imagine smiling after a slap in the face. Then think of doing it twenty-four hours a day.”


    Een heel gebouw vol met ‘probleemjongeren’. Iedereen zijn of haar eigen problemen, verschrikkelijke problemen. Mensen proberen dat probleem te verhelpen. Ze proberen de verschrikkelijke gedachtes te verwijderen. Gedachten die je voor altijd in je hoofd blijft hebben. Cassie heeft een suïcidaal probleem, ze kan maar niet stoppen, ze wilt altijd dat heerlijke gevoel behouden: haarzelf snijden. Haar vreselijke verleden blijft maar aan haar knagen. De kliniek vol met probleemjongeren en pijnlijke gevoelens herkennen dat wel. Gelukkig hebben de jongeren elkaar, of niet?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:07 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Best pussy I ever had || Harry Styles

    hihi <3


    Be true to who you are.

    'Will you miss me when I am gone?' he whispered in her ear.
    'Offcourse, I came to the past, I met the love of my life and I will try to change his future,' she whispered back.
    'You came to safe me?' he asked with tears in his eyes.
    'Yes...'


    || Start: 10 April 2012 (bij 25 abo's eerder)
    ||Written in Dutch and English
    || Abo is handig, want ik waarschuw niet.




    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    'Fiona, you're annoying and really rude. You're mouth is much bigger than you're heart - and that's not a good quality.' zei de leraar gladjes over haar inzet en haar cijfers, ze stond immers op zakken. 'Oh fuck you, you're talking bull shit, man!' kaatste Fiona bits terug, ze had zo genoeg van die zelfingenomen proleet met zijn mooie praatjes en demotiverende speeches over haar inzet. 'Fiona McLouis, you're not - I say not! - a daughter of your father, a fair and hardworking man with good qualities. He would be dissapointed in you.' die klootviool waagt het om zijn hoofd te schudden, terwijl hij grijnst met met die godvergeten lelijke pretoogjes van hem. 'Oh, but he's dead, so we'll never know, sir. And my father learned me to stand up for what I think, fair and hardworking is another fact. But I thinkt I'd just stand up for what I want, and you cannot help me further. Well, so be it, 'cause this fucking study is no penny worth I'd pay.' schreeuwt en ze draait zich om en loopt het lokaal uit - heerlijk, een deur achter je dichtmeppen - hij kan barsten! Ze zegt morgen haar studie op, haalt haar kluisje leeg en gaat huppelend naar huis terwijl ze luid zingend de school verlaat. Hoe durfde die asociale trol te beweren wat zijn vader zou vinden van haar, ze was verdomme zijn bloedeigen dochter! Boos stampte ze door de gangen van het college, een grauw en lelijk gebouw met nog drie keer zo lelijke schilderijen en beelden die de muren enigzins moesten verbloemen van hun pure lelijkheid. Zo nu en dan hingen er affiches op de muren van klote verenigen en collegeclubjes waar je braaf moest thee drinken en debatteren over deze klote school die nooit een greintje beter zou worden, wat ze ook zouden proberen. Mooi, het was haar probleem ook niet meer, en dat was een geruststellende gedachte. Ze zetten demonstratief haar zonnebril op en liep langs de balie waar ze die trut van een assistente een blik toewierp waar Hades van in zijn broek zou schijten, godallemachtig wat was dat mens irritant en dom. Ze glimlachte beleefd terug ten teken van afscheid, waarop Fiona haar middelvinger opstak en met een gek huppelpasje de vrijheid van Londen tegemoet liep, het gebouw uit.

    http://www.quizlet.nl/stories/81857/a-journey-around-the-world/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?

    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    COUNTERATTACK

    We zijn jaren verder en de mensheid heeft energie en tijd geworpen in het veranderen van het DNA van de mens en zijn hiermee behoorlijk gaan experimenteren. Uit dit experiment ontstonden mutanten en al snel waren deze wezens niet meer in de hand te houden, er bleken dingen meer dan fout te zijn gegaan.
          De mutanten sloegen los en al snel was de normale mens een zeldzaamheid, maar de regering had daar een oplossing voor en roeide de mutanten uit, totdat er maar een klein aantal overbleven die goed vast werden gehouden en het zonlicht nooit meer onder ogen zouden zien.
          Een klein groepje laboranten die zich “Counterattack” noemen vind dat het anders kan en gaan stiekem verder met het maken van mutanten. Ze ontvoeren kinderen op jonge leeftijden uit weeshuizen, de laboranten voeden de kinderen op totdat ze oud genoeg zijn. Ze krijgen lessen om goedgetrainde mutanten te worden, maar soms klinkt het makkelijker dan het lijkt.

    Na jaren goed werk geleverd te hebben komt de regering achter het grote geheim van Counterattack en er ontstaat oorlog. Sommige mutanten blijven trouw en helpen de laboranten tijdens de gevechten met hun ontworpen krachten, andere vluchten in de hoop geen doodstraf te krijgen.
          Wie zal de strijd winnen?


    Ook andere verhalen op mijn profiel zijn Harry Styles, Draco Malfoy en Hunger Games Related. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    die van moi:
    This ain't a fairytale || Niall J. Horan


    I solemny swear I'm up to no good.

    My brother is the only real Harry Styles | 1D
    The Second Change
    The Bodyguard

    Zou echt SUPER zijn als je mijn stories zou gaan lezen (A)
    xx



    Hailey Derane is a young woman, that to her teeth grinding displeasure still gets called 'young lady'. By way too many people, on a much too daily basis. The ones who didn't call her so gave her a stamp that called her 'poor little rich girl'. And there was little to nothing to say that would possibly change their mind. She was told many times to not care about any of it. Those words came from the working class and the Cockneys after all. Who knew nothing about how the world really went around.
    They would complain about as good as anything to satisfy themselves.
    Especially about politics they had no idea and they should leave our king alone, instead of spitting on the good man so much. Our king was seen as a great leader, who was bringing England to the best it could become. But if that was really so true, why did so many of them disagree and call him a dictator? Why did their faces with deep lines of worrying and scars turn so hatefull if we were around? Losing their smiles and letting their conversations die out. To look at us with anger, hate or even fear sometimes. And why did there have to be so many soldiers on the streets, if all went so well with our country? She doubted highly the truth in what she was told to believe. Determined to find out for herself and to change the view people have on her, she sets out to East End London to find work. Ignoring the anger of her father and shame of her mother, to find out a rougher part of the city. To find out parts about people and herself she was never told about. And to find an end she had never expected or had wished for, carried by the Cockney Violin.



    Leeftijdskeuring:
    16+

    Genre:
    Onbekende personen, Drama, Oorlog/Misdaad, Romantiek/Erotiek

    Engelstalig.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:28 ]


    Til hug og blod.


    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    I will always watch your back ~ The Hunger Games



    Two different stories, two different lifes.
    Faith never ment to bring them together. But they did, because of the choice of a boy and the destiny of a girl.
    Only together they can live, although only one will survive. He has a plan, she doesn’t even want to know. He knows his future, she has no clue.
    The Games have started again. And they will take everything from every one. No exceptions.
    Welcome to the 94’s Hunger Games, and may the odds be ever in your favor.


    x Een deel van boek 2 Vlammen en het hele boek 3 Spotgaai worden buiten beschouwing gehouden.

    Written by Unwind and Pericles

    Ik zal eens naar de jouwe kijken (:


    Take risks and conquer your fears.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Trailer
    ~ Klik op het plaatje voor de story



    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco for ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &


    ~PotterTube~



    In deze story zet ik de leukste filmpjes van Harry Potter. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een filmpje. Ik zet er ook een beschrijving erbij, met weetjes, de leukste reactie op YouTube, en mijn eigen mening.
    Ook zet ik er de link bij, zodat je het filmpje zelf in een story kan zetten als bijvoorbeeld een trailer.
    Lijkt het je wat? Klik op de link, neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:37 ]