• Ok , ik zou iets willen zeggen over jb-haters.
    zelf ben ik een fan maar ik wil wat zeggen over de nietfanners.
    Jullie zitten te zeggen dat ze een wannabe-band zijn. Zie , dan kun je dat ook zeggen van killerpilze , cinema bizarre etc. er zijn hier mensen daar ben ik vrij zeker van die fan zijn van TH en KP en/of CB , dan kunnen wij daar ook ne preek over geven , juist hetzelfde.. & ze zijn te braaf ? dat kiezen ze toch zelf ik bedoel die ring. als zij daarvoor hebben gekozen dan is dat zo daarom zijn ze niet braaf & hun kleding ook ? wtf ze beslissen toch zelf wat die dragen ! zijn jullie kleren dan zo prachtig ? Dat er haters zijn ok , das bij iedere zanger , groep whatever , maar jullie redenen trekken op niets , vinden jullie de muziek nie goed ok da kan da vind ik ok maar hun uiterlijk da is geen reden om ze te haten en die toestanden , ze hebben hun eigen nie gemaakt , en CB dan das gewoon een meidenband zeg me nie dat daar jongens inzitten , zie zo kan ik ook beginnen.En begin hier nu nie uit te vliegen tegen mij enal , want ik trek me het mij nie aan weete , jullie kunnen het ook nie af als th-haters th uitkakke wel dat geld ook voor jbfans.ik kan het allebei nie af , ben fan van jb EN th. ok dit wou ik even zeggen want er zijn hier topics zo waar ze vragen ; wat vinden jullie van JB .. en dan zie ik zo'n reacties da ik denk ; wtf is da nu voor bullshit. nahjaa..& wat me ook is opgevallen is dat er niemand van de th-haters th mag verwijten maar thfans mogen dat dan wel doen bij bv ; jb. dat mag dan wel maar bij th niet , ja hallo ! sorry z ma da gaat er bij mij nie in.Ik ga th noch jb verwijten want ik ben beide fan van hun.maar wees even serieus als niemand th mag uitkakken geld dat voor iedere zanger en groep.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb wel een hekel aan JB aber ik ga ze niet uit lopen schelden, omdat ik wil dat de sfeer hier blijft zoals ie is (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    KAP NOU MET ZEIKEN >.<

    haters worden véél te veel overschat!
    We hebben het hier over een handjevol mensen die geen ene flikker voorstellen!
    Het lijken er veel omdat íédéréén er over begin!
    DRIE KWART VAN DIE "HATERS" BESTAAN ALLEEN IN JE HOOFD!
    Jíj bent, fan! Wees lekker fan en laat het daar bij! Lekker boeien of er mensen zijn die het niet goed vinden!
    Ja sorry hoor maar ik kreeg er al genoeg van met die TH-haters en nou gaan ze weer beginnen ik wil dat gezeik ff echt niet meer horen.


    BAM!

    Ik haat de muziek wel, maar hun niet ofzo ;P Ik heb respect voor iedereen, dus ook voor hun, gewoon omdat ze mensen zijn, maar ook gewoon hoe ze zover gekomen zijn ;) Ik vind het echt wel leuk voor mensen als ze het geweldig vinden ofzeu, maar ik ben daar nietzo van x'D Ik ben zowiezo nooit van overdreven fan zijn ofzo, kvind mensen die dat zijn echt vreselijk vervelend x'D Maar dat kan aan mij liggen =P Ik snap je bedoeling, alleen met sommige dingen ben ik het niet helemaal eens >.< Ik wordt niet boos als een TH-hater zegt dattie ze haat. kBedoel, okee, zijn/haar mening, moeten zij weten. Maar I agree met je punt ;P Sommigen zijn wel zo >.< Bij youtube, bij een liedje van.. bijv CB; Heeft zo'n TH-fan erbij geschreven van 'Omg they're f*****g GAY!' terwijl ze wel zelf boos worden als je zegt dat Bill homo is >.< Dat wekt inderdaad irritatie >.<

    Als ik bij die reacties nogal hard overkwam; Ik bedoel het niet zo; Maar zo ben ik nou eenmaal, bij mij komen dingen er altijd veel gemener uit dan ik ze bedoel >.< Heb ik wel vaker problemen mee, omdat ik soms dingen niet eens gemeen/negatief bedoel, maar ze wel zo overkomen >.<

    I apologize.


    Mew <3

    IK haat JB ,maar zeg nooit wat over ze x'D

    Weete ? Kgeef je helemaal gelijk ! Echt waar !

    Ik haat de muziek wel, maar hun niet

    ik ben wel fan alleen iedereen mag self weten wat voor muziek die luisterd. maar dan moet je als hater of fan elkaar geen rare opmerkingen naar het hoofd gooien, want dat is pas sneu.

    ik vind JB persoonlijk niet leuk maar ik heb so van iedereen heeft zijn eigen smaak qua muziek en bands


    Idem ^^

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik ben er geen fan van maar ik vind Th haters zielig, dus Jb haters ook xD

    Ik vind de Jonas Brothers niet slecht, maar ook niet super, maar hey, hun kleding vind ik Superrr, en iedereen heeft zijn eigen smaak ik vind gewoon dat bijvoorbeeld Tokio Hotel haters of Jonas Brothers haters niet overal moeten duidelijk maken dat ze hen haten, iedereen zijn smaak, maar waarom hen afbreken, zei doen gewoon wat ze het liefste doen en dat is muziek maken!

    Ik ben geen fan van JB, maar ze maken wel coole muziek Like ; SOS, burnin up enzo,En ik begrijp niet waarom mensen hun belachelijk maken..Laat ze lekker..Ik gun het iedereen om succesvol te worden als je je best er maar voor doet;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind da helemaal waar. Ik vind trouwes JB en TH ook goe...


    Got up on the wrong side of life today

    ok daannnn ......


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Jaa, ik haat ze! kutjonasbrothers:P
    Yeaahh


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Doe wat je niet laten kunt, helaas ben ik geen fan.


    I recycle my thoughts.