• jaloezie ?

    blijheid ?

    boosheid ?

    verliefdheid ?


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    jaloezie ? als een klemmend gevoel rond mijn hard waardoor ik barst van binnen net als een bom die er eerst niet eens zat

    blijheid ?als een engel die me geluk wilt brengen

    boosheid ? als een duivel die een lont aansteekt en me doet praten op een toon die iedereen bang maakt

    verliefdheid ? ik vind deze onbeschrijfbaar :P

    nu is het aan de rest xx


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Jaloezie: Ik ben heel vaak jaloers, is nogal een slechte eigenschap van mij. --' Ik omschrijf het als een soort van kwaad worden, Dan ben ik heel pist-off.

    Blijheid: Heel de tijd lachen. ;O

    Boosheid: Dan wil ik altijd iemand slaan x'D

    Verliefdheid; Dan denk ik nog maar aan één ding: Hem <3


    We'll never be as young as we are tonight

    jaloezie ?
    Brok in keel? Niks meer kunnen zeggen. Sprakenloos van wat er gebeurd.?
    blijheid ?
    Echte blijheid. Vind ik. Slappelach krijgen om niks.
    boosheid ?
    Iemand kunnen slaan. Je gevoelens kwijt moeten schelden. Boos rondjes lopen in de kamer.
    verliefdheid ?
    Geen idee. Never felt it.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jaloezie:

    Binnenin barst ik. Best onbeschrijfbaar bij mij. Als ik jaloers ben, dan is het echt jaloers. Mijn jaloersheid is nooit wannabe, zegmaar. x)
    Blijheid:
    Dan ben ik gelukkig en kan ik soms moeilijk stilzitten, maar dan moet ik al heel blij en vrolijk zijn. ^^

    Boosheid:
    Dan ben ik echt kwaad, en dan mogen ze mij niet storen, of het wordt alleen maar erger! U bent gewaarschuwd! ^^

    Verliefdheid:
    Dat ken ik niet!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jaloezie:
    Hmm als iets willen wat een ander krijgt en dat je niet op dat moment krijgt word je pissig van.

    Blijheid:
    Blij ?? ik kan me dat nog herinneren maar ik weet niet meer precies hoe het zit dan voel je je gewoon heel goed en dan gaat alles goed volgensmij??

    Boosheid
    : Dan moet je me met rust laten of anders krijg je al mijn boosheid over je heen
    xD
    Verliefdheid: Kende ik ooit het mooiste gevoel dat ik ooit had gehad alsof je inde hemel bent(A)

    jaloezie ?
    Iets willen van een ander dat niet voor jou bestemd is.


    blijheid ?
    Een gevoel van zaligheid, en smiles.


    boosheid ?
    Iets niet gaan zoalss jij wil daarom wenkbrauwen naar beneden. En de tanden breeduit:(6)


    verliefdheid ?
    Het zaligste en fijnste gevoel dat er is.


    Who where you, before you wanted to be someone else?