• Mensen die me zo goed als niet kennen, roddelen over me oô
    Zo'n stomme teut die vroeger op mijn school zat en nu bij een goede vriendin van me op school zit vond het leuk om mij eens als gesrpeksonderwerp te gebruiken.
    Zo heeft dat wijf gezegd dat ik een lompe ben en dat ik emo ben en weetikveel allemaal. En haar afsluiter was dit.
    'Ja, je mag het zeggen hoor, dat ik haar stom vind.'
    Bah, wat een truttig kind. >_<

    Decadence schreef:
    (...)
    ik ben nie zo zielig als haar (:

    zou toch kunnen ;x kidding. ik zeg ook dat je dat laatste misschien kan toepassen als ze echt te ver gaat of zo :'D

    ooooh :(
    maar... als ze nx anders kan verzinnen om te doen dan dingen zeggen over jou die geen waar zyn... das ZIELIG weetje?
    GET THEM INTO THERAPY!
    maar tis natuurlijk ni leuk, i know **knuffelt chiaar**

    MementoMori schreef:
    ooooh :(
    maar... als ze nx anders kan verzinnen om te doen dan dingen zeggen over jou die geen waar zyn... das ZIELIG weetje?
    GET THEM INTO THERAPY!
    maar tis natuurlijk ni leuk, i know **knuffelt chiaar**
    yay, ik kreeg de gewenste therapy. (:

    haar leven is gewoon zo saai om over te babbelen dat ze over jouw roddelt


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik haat roddels en mensen die blijkbaar niks beter dan roddelen te doen hebben. Maar ze zijn er en zullen er altijd zijn. Zo zijn er ook bij mij op school. Ik heb een hekel aan dat achterbaks gedoe..!!!:((:@(6)

    Uff.:8


    ok

    zulke mensen willen alleen maar iets spannends hebben. roddelen is echt naar maar bedenk bij ejzelf ik weet de waarheid en dat is het belangrijkste. over mij zeggen ze ook dat ik bi ben das ook stom eerst werd ik ook gepest maar omdat ik er nu niets meer van aantrek houden ze van zelf op.of jah ze zeggen het nog steeds maar mij maakt het niks uit.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Nou en? Kom op, daar sta je toch wel boven? Die zielige personen hebben gewoon geen zelfvertrouwen, daarom zitten ze jou af te kraken! Als ze je echt niet mochten, dan zouden ze niet over je praten.


    Life is hard and then we die