• ik ben net weer ongesteld geworden maar de buikpijn is niet normaal, ik heb zelfs een paracetemol genomen maar dat duurt heel lang voordat t inwerkt. En ik heb het gevoel alsof ik naar de wc moet terwijl ik net nog twee keer ben geweest. Heel irritant.
    Weet iemand iets hiertegen of heb jij wel is hetzelfde?

    Mij.


    Second star on the right and straight on till morning

    Perdofemina nemen. Bij mij werkt dat toch altijd. Of een warme gelzak op je onderbuik leggen. Helpt ook. Bij mij toch. Of je kan ook van de eerste keer voor de pil gaan.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 15:25 ]


    What you see, is what you get.

    kruik?


    In time we hate that which we often fear.

    Daar heb ik ook wel eens last van. Je moet je buik heel warm houden. Met een kruik of een deken. Soms zit ik ook de hele tijd op de wc. Ik neem dan tijdschriften mee, of mijn nintendo ds en dan ga ik op de wc zitten todat ik niet meer het gevoel heb dat ik naar de wc moet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb altijd buikpijn als ik ongesteld ben. Dan neem ik perdofemina en gaat het gelukkig weer over (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ben gisteren ook ongesteld geworden en ik ben er altijd écht ziek van. Mijn moeder heeft vandaag ehm Aleve Feminax ofzoiets gekocht: een soort pijnstiller voor je menstruatie.


    "I shut my eyes in order to see.'