• Gisteren was het de laatste keer dat we binnen schoten bij het boogschieten. Daarom was er een soort van wedstrijd, mijn allereerste. Het was dan ook nog eens de derde keer dat ik met mijn boog schoot, dus alles was eigenlijk héél onwennig voor mij.
    Ondanks alle stress ben ik tweedes geworden van de acht en daar ben ik echt ontzettend trots op. Ik doe het nu ongeveer drie maanden en half, wat dus nog niet zo lang is.

    Echt, ik ben trots op mezelf.

    Waar zijn jullie trots op? (:


    Let the Night embrace you

    Bij gym wordt er eindelijk iets gedaan aan mijn bal-angst (raar i know) en andere angsten, waardoor gym niet leuk word en heb toen voor het eerst in jaren normaal met een bal spel kunnen meedoen.:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben trots op mijn neef.
    Hij heeft toen hij vier was zijn vader verloren en maandag is het precies vijf jaar geleden dat hij zijn moeder heeft verloren, maar ondanks dat heeft hij zichzelf door alle problemen heen gesleept.
    So, I'm proud of him.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boogschieten is stoer!

    Ik ben trots op mezelf dat ik sinds een paar weken mijn kuttige basisschool tijd achter me heb gelaten en ik helemaal lekker in mezelf zit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Boogschieten is grappig.

    Ik ben vandaag 5e geworden van Nederland met Judo. :3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moest meteen aan Katniss denken (cat).
    Ik ben trots op mijn zus.


    The odds are néver in our favor.

    Mijn papa doet een half jaar tot bijna een jaar aan boogschieten en is ook redelijk goed en heeft morgen wedstrijd. :Y)

    Ik ben trots op mezelf dat ik in de 2e was geworden in het clubkampioenschap. Ik heb enkele Belgische kampioenen verslagen en dat met een marathonboot en niet met een wedstrijdkajak. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goed gedaan meid!! (Y)

    Ik was er nogal trots op toen ik bij de Nacht van Almere (overnachten in de hal van de vereniging) samen met een jongen een prijs gewonnen. Allemaal dankzij het woord: Rudolf!! :Y)
    Ik was zo blij met die prijs..

    Ik voel me soms best wel oud bij de vereniging, ik ken allerlei mensen die nieuwelingen niet kennen.. Samen met nog een paar anderen die al enige tijd schieten. Ik doe het al 4 jaar..

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:01 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gefeliciteerd! Waar ik trots op ben? Hmm, mijn ouders misschien?


    Bad decisions make good stories.

    Stiekem ben je gewoon Katniss Everdeen (cat)

    Ik ben stiekem best wel trots op mijn story :$


    Happy Birthday my Potter!

    Dan wij met de handbal zesde van de twaalf zijn geworden, terwijl we vorig jaar nog twaalfde waren geworden. (: En super vet dat je dat zo goed kan!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Goedso. c:
    Ik weet niet echt waar ik trots op ben..


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rooskens schreef:
    Goedso. c:
    Ik weet niet echt waar ik trots op ben..


    26 - 02 - '16

    Biologist schreef:


    GIF-invasie...

    Yay!
    Nou, ik weet niet waar ik trots op ben.
    Dat ik ben afgevallen? Niet echt...
    Dat ik ergens goed in ben? Niet echt...

    Ik ben meestal gewoon trots op een vriendin :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please