• Heey peops ^^ TOMxMYGOD (dee) en ik Ljx (Liz) ...vervelen ons te veel =o we zoeken daarom chille mensen om mee te praten.. ^^ Hier kun je, je voorstellen xd met je leeftijd naam waar je woont enzo.. =o groetjess


    Liz und Dee

    Haj, ik ben Andrea alias Achmed^^ ik ben 14 jaar (naja bijna 15) enne ik woon bijna in Groningen... verder uhmXD ben ik zoals je ziet zwaar levenloos
    (K)


    I am an idiot, I move.

    Ghehe xD Hoii xD ik ben Dus Julie!! xD ,, eeuh ik woon erges in Antwerpe ,, ben 16 ^^ ,, en fan vn TH xD en ik heb nogal ne groete mond ^^xD Ma das handig he Ruth ^^
    x33


    He's the reason for the teardrops

    Ik ben Chaja de Leeuw, 13 jaar, en ik woon in Hilversum, Noord-Holland. xD
    Ikke.. Ben nogal verlegen, negatief over mezelf, en op dit moment nogal melig :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik ben Melanie, ma zeg mr grust mel =]
    Ik ben 17 jaartjes oud -oud é xD-
    en woon in Heist op den berg ofzo, xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Olaa... Ik is=Kirsten
    En al=17 jaartjes oud, [bijna 18]
    en woont in= Horst Noord-Limburg [NL]
    En is=vrolijk,iritant,mongool, vermoeiend, droog xD

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Hey, ik ben Elien.
    Ik ben 15 {16 in december} en ga volgend schooljaar naar het 5e jaar van de middelbare school.
    Ik woon in Heverlee, dicht bij Leuven {België}.
    Ik ben een echte muziek~freak :D Mijn hobby's hebben dus ook allemaal met muziek te maken, denk aan: drie koren, piano & begeleidingspraktijk.
    Volgend jaar komen daar {als ik het goed doe op school (A)} nog een koor, privé~zangles, vocaal ensemble en rock~atelier bij. Druk druk druk :D
    Ik heb ondertussen al een muzikale opleiding van 8 jaar achter de rug, verworven aan het conservatorium van Leuven en Heverlee ^^
    Voor degenen die hier iets van kennen: Ik ga volgend schooljaar naar het tweede jaar van de Hogere Graad, wat mijn voorlaatste jaar zal zijn.
    Ik hoop na mijn schoolopleiding {waarvan ik nog 2 jaar te gaan heb, als alles 'volgens plan' verloopt :D} verder te gaan met muziek aan het Lemmensinstituut in Leuven {=soort universiteit voor muziek}.
    In verband met zang ben ik iets tussen een sopraan {=hoge vrouwenstem} en een colloratuursopraan {=zéér hoge vrouwenstem}, maar eerder colloratuur dan gewoon sopraan ^^
    Als muziek~freak luister ik/speel ik/zing ik dus non~stop muziek :D En ik heb al vele mensen tot waanzin gedreven met mijn obsessief gedrag. (A) Je bent dus bij deze gewaarschuwd ^^
    Tot slot, mijn karakter: vriendelijk, maar ik kan tegen bepaalde personen zéér onvriendelijk zijn; vermoeiend; meestal opgewekt; beetje egoïstisch en ook wel wat materialistisch (A)

    Tot zover mijn uiteenzetting xD

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Hoi (:

    Ik ben Imke, 15jaar. & woon dicht bij Leuven [België] & ik ben fan van TH..<3


    Tanya is de beste.

    Wauw, wat een epistel heb ik daar neergeschreven ö
    xD

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "


    Haay
    Eva, bijna 14, Noord - Brabant, Nederland x).
    Lol, kort samengevat.


    I recycle my thoughts.

    Yeaaaaaaah.
    Oke ik ben Ivy.,, Shit man, ik ben 15 bijna 16. Ahum in december pas maar oke.
    Scheit aan dat ik ben gewoon bijna 16..xD
    Ik ben nooit serieus, daar zal ik je voor waarschuwen. Waar ik woon dat gaat je helemaan niets aan maar ik geef je een hint. In de buurt van een plaats wat met een A begint en eindigd op sterdam. En nee het is geen rotterdam xD

    Nouja bubai<33


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heej, Ik ben Lynn, 15 jaar [ Vriendin van Imperd, we wonen in elkaars buurt & samen zijn we margii ] Ik Hou van Tokio Hotel, vooral dan van Bill ;) Maar de andere zijn ook Megaschatjes!!

    Ik ben Tuulia( haat aan mijn naam _-_)

    ik ben bijna 15 ^^
    ik woon in België in Aalst( de grote carnavalstad xD)

    ik bn fan vn Tokio hotel xD

    Hello Peepz,
    Ik ben Marin, ben nu 13. Ik woon in Ridderkerk [ligt vlakbij Rotterdam] Ik ben hyperactief, muziekverslaafd en verschrikkelijk verveeld x'D Ik ben fan van mezelf Cinema Bizarre, Tokio Hotel & a lot more, maar het meeste daarvan zegt jullie waarschijnlijk toch niks :3. Ik heb een grote liefde voor roze en dingen met snorharen. Ik luister zogoed als 24 uur per dag muziek en heb net een nieuwe [roze!] mp3 ^-^


    Mew <3

    Yeahh;
    Ik ben dus Elise, 14 jaar.. ben Belg, geboren in Brugge & ben al 4 keer verhuisd -_- 1 voordeel is da je dan veel vrienden hebt :') Njuhaa, & ik ben verslaafd aan chocolade 'n aan pudding. Ds echt zo lekker; vooral chocolade dan! Echt nie nrmaal x)
    Abrikoosjj is coel, want ik & zij hebben een chocolade lied gemaakt. Tis zo lekker dat het gewoon zoiets verdient!
    x3


    Turning up the volume

    Ik ben Christa, lekker interessant, bne 13 woon in Alphen aan den Rijn, das een kwartiertje met de trein naar Leiden. Deze vakantie ben ik niet bepaald vroeg naar bed gegeaan iedere avond, eerder minimaal tot 2 uur op de comp blijven zitten. Mn pa zit momenteel in Malta en komt morgen terug, we gaan zaterdag op vakantie. Ich liebe Tokio Hotel and lots of other musicstuff, aber ik haaaaaat Rihanna en dat soort shit. en verder is alles alleen maar nog oninteressanter.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.