• Hey, vinden jullie EmooBoy ook niet verschrikkelijk lekker? Ö
    Als je dat vindt, dan heb je pech, want hij is helemaal van mij! Ik waarschuw jullie nu al, als er 1 iemand met hem gaat lopen, dan kom je er niet goed van af!
    Dit wou ik dus ff melden!
    EmooBoy is lkkr, en van mij.
    x Jade

    oki(A) xD wete we dat ook weer xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja, heel erg hot, en heel erg fake.

    Ja, heel erg hot, en heel erg fake.

    Wa bedoewl je daarmee x) x)!

    (...)
    Wa bedoewl je daarmee x) x)!
    Zie je die foto's dan niet? Allemaal van internet, vampirefreaks, myspace of whatever, gejat, je vind ze gewoon overal.

    (...)Zie je die foto's dan niet? Allemaal van internet, vampirefreaks, myspace of whatever, gejat, je vind ze gewoon overal.


    EmooBoy is niet fake!
    Ik heb hem al gezien op de cam en hij ziet er nét zo uit. Het kan toch dat hij die jongen is op al die foto's van internet.. -_-

    (...)

    EmooBoy is niet fake!
    Ik heb hem al gezien op de cam en hij ziet er nét zo uit. Het kan toch dat hij die jongen is op al die foto's van internet.. -_-
    Yeah right. =,= Je kan ook heel makkelijk filmpjes via de cam afspelen, en sowieso, die jongens op al die foto's zijn verschillend. En hij had ook al eens een foto van netlog genakt, en dat watermerk doorgestreept, en die jongen op netlog wist dus helemaal niets. =,=

    (...)Yeah right. =,= Je kan ook heel makkelijk filmpjes via de cam afspelen, en sowieso, die jongens op al die foto's zijn verschillend. En hij had ook al eens een foto van netlog genakt, en dat watermerk doorgestreept, en die jongen op netlog wist dus helemaal niets. =,=


    Hoezo?

    (...)

    Hoezo?
    Wat hoezo? =,= Hij had gewoon die foto gedieft van netlog.

    (...)

    Hoezo?

    Juaa da kan ook wel, zo van die filmpjes, want een Pedo fzoo eeft da met TH gedaan bij mijn vriendin, en haar wijsgemaakt dat Heel th daar was, maar da was helemaal niejj zo want da was een filmpje xS

    EmooBoy is een kl**tzak.
    Hij heeft me gwn bedrogen waar ik bij stond.
    Je mag hem hebben -.-

    (...)Wat hoezo? =,= Hij had gewoon die foto gedieft van netlog.


    Van welke netlog?

    (...)

    Van welke netlog?

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=3787
    Zie dat topic.

    whahaha hij is zo fucking fake,dat je daar intrapt whaahah hilarisch gewoon.Je mag hem hebben van mij,maar kom straks niet janken als het een pedo was,want ik ga je uitlachen x'D


    Lalalalalalalala.

    Ik vind die gozer wel aardig maar meer ook echt niet.'

    (...)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=3787
    Zie dat topic.
    Ik ben door de war met Bilyyy ofzo ;s
    Maar sowieso, hij is fake.