• Vrijdag moesten we een krant meenemen naar school, omdat we daar allerlei dingen mee gingen doen, bladert mijn vriendin haar krant door, staat daar een foto van een ingetapte kat. Wat blijkt: iemand heeft zijn/haar levende kat gewoon ingetapet en daarna ergens gedumpt. Like, zoiets doe je toch niet ? Ohja, en ze moesten dat beest verdoven om die tape eraf te kunnen doen, arm beest.

    *voor wie niet weet wat ingetapet is [weet niet eens of het woord juist geschreven is xax]: een kat inwikkelen met plakband.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 16:15 ]


    -

    OMG!!! Dat doe je toch niet!!! Ik ben zelf een kattenliefhebber! Die mensen die dieren mishandelen zouden zelf moeten mishandeld worden. Soory, maar dit maakt me echt zo kwaad!!!!:@:((

    wie doet dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG ik ben echt boos op dat mens dat dat gedaan heeft!!!
    katten zijn lief(cat)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Omg, dat is totaal niet lief. Ocharme die kat.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha wie doet dat? Ik wil die persoon wel is intapen, maar dan met vlambaretape, en dan in de fik steken -gaat iets te ver met haar enge psychopatische gedachten-

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 sep 2009 - 0:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    arme kat =(


    Just a simple "I love you" (:

    Hoe erg! Die mensen hebben gewoon geen gevoelens, echt erg voor die kat! ;(


    - hoi ;D

    zo erg voor die kat :o

    Hoe gestoord kan je zijn... Als je je kat dan echt niet meer moet hebben, geef je hem toch aan een ander? Of schiet hem af, maar toch niet op zo'n verschrikkelijke manier ... Zo'n mensen zouden ze op moeten sluiten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omg o.o


    Never run out of reasons to smile...

    AndreasHudec schreef:
    Haha wie doet dat? Ik wil die persoon wel is intapen, maar dan met vlambaretape, en dan in de fik steken -gaat iets te ver met haar enge psychopatische gedachten-

    muhahah, dat vind ik zo duivels :Y)

    Hmm.
    Ik zal maar niet zeggen wat ik met mijn kat deed toen ik klein was.

    omg,poor thing !
    ik ben niet echt een kattenliefhebber,maar kom op,dit gaat echt te ver !


    everybody needs a song.

    Noah98 schreef:
    OMG!!! Dat doe je toch niet!!! Ik ben zelf een kattenliefhebber! Die mensen die dieren mishandelen zouden zelf moeten mishandeld worden. Soory, maar dit maakt me echt zo kwaad!!!!:@:((


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ziek


    In time we hate that which we often fear.

    Ik zou mijn lekkere dingetjes totaal niet zo hrad mishandelen, maar stiekem doop ik ze sonms wel eens onder water :x

    oké, nee, laten we haar ook gaan intapen (duivel)


    All was well.