• Hallo allemaal!

    Dit jaar ga ik afstuderen aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht en ben ik straks officieel een regisseur (dat klinkt zo officieel, man.). Voor mijn afstudeerfilm ga ik samen met mijn lifelong friend (en tevens afstuderend animatiestudente) een documentaire maken waarin een dragqueen centraal staat:


    "Salem Reed" is een afstudeerproject van Claire Meulemeesters en Carmen van Sleeuwen.

    Nielson en zijn drag-personage Salem Reed staan centraal in deze documentaire, die bestaat uit een sterk samenspel van traditionele film en animatie.

    Waar Nielson overdag een rustige student is, transformeert hij een paar avonden per maand in Salem Reed, een extravagante, vurige queen die blaakt van het zelfvertrouwen.

    We gaan op zoek naar de identiteit van twee uiterste persoonlijkheden. Want wie is Salem en wie is Nielson? Wie zien zij wanneer zij in de spiegel kijken? Waar ligt de scheidingslijn tussen deze twee uiteenlopende karakters? En wat kunnen zij van elkaar leren?

    Verwacht in juli 2016.


    Als het je leuk lijkt om op de hoogte gehouden te worden, updates te krijgen en uiteindelijk misschien naar de première te komen volgende zomer, volg dan mijn Facebook-pagina! [Hierrr]

    Ik ben volop bezig met deze film en vind het ontzettend spannend om straks af te studeren. (: Ik ben ontzettend benieuwd wat jullie van mijn project vinden!


    ars moriendi

    Ja, ik hem in de gaten houden. Wat awesome! Veel succes er nog mee. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik heb jullie facebook-pagina geliket, want ik wil echt wel op de hoogte blijven. Ziet er super uit!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat een leuke verhaallijn! Kun je ons hier ook meer laten weten i.p.v. alleen op je FB pagina? Ik wil namelijk niet van alles volgen op Facebook en Q houd ik altijd wel in de gaten. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Klinkt heel tof! Nog veel succes ermee. c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tof jongens, dankjewel! Heel erg leuk om te horen!

    Scribe schreef:
    Wat een leuke verhaallijn! Kun je ons hier ook meer laten weten i.p.v. alleen op je FB pagina? Ik wil namelijk niet van alles volgen op Facebook en Q houd ik altijd wel in de gaten. (:

    Ik ben niet zo extreem vaak meer op Quizlet, maar ja, ik kan hier ook wel af en toe updates geven als je wilt. :Y)


    ars moriendi

    Wauw, dat klinkt echt origineel en leuk!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt interessant! Heb je fb meteen geliked c:


    Inspiration can hit you any time