• De stelling van vandaag luidt:
    Leraren zouden meer humor moeten hebben

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oh, ik heb zat leraren die veel grapjes maken :3 Dus bij mij zit dat wel goed.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sommige hebben het nodig andere zijn echt melig :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oneens.Leraren zijn er niet om de clouwn uit te hangen maar om les te geven.Als ze niet serieus zijn dan krijg je geen goed les


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze mogen wel iets meer hunor. Niet teveel want dan haal ik mijn diploma nooit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    in beperkte maten ja, je bent er nota bene om te leren, of we het nou leuk vinden of niet


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Maakt niet uit, als ze maar verre van chagrijnig zijn.
    Aan de andere kant.. Je zit op school om te leren. (nerd)


    -

    Eens :] , maar dan over het leerwerk.. Dat is grappig x]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 18:25 ]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Bij sommige leerkrachten is de les gewoon zo leuk omdat hun humor goed is. Maar sommigen kunnen echt wel wat humor in hun lessen gebruiken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Sommige wel.

    En dan enkel als ze tegelijkertijd orde kunnen houden. Wij hebben er zo één op school en die word door iedereen die les van hem gekregen vind hem geweldig.

    Maar we hebben ook leraren gehad die overal mee lachte en die totaal geen orde konnen houden en de leerstof (Frans) heb ik nu nog altijd niet echt beet.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    dat hangt van de leraar af. sommige leraren bij ons op school hebben best humor volgens mij. maar sommigen zijn vreselyk chagy de hele tijd..


    You are beautiful, you are love.

    Katherine schreef:
    Nouja. Sommige leraren zijn zo lomp dat ze gewoon grappig zijn, maar sommige zijn ook op een serieuse manier grappig, en sommige zijn gewoon saai = niet grappig.
    Maar ik ben het er wel mee eens. Als ze het tenminste vaak genoeg gebruiken, die humor van ze.


    all i need is love, all i get is homework

    bij mij hebben de meeste leerkrachten wel humor, maar sommige zijn dus echt wel ... lomp jah! :Y)


    it's ok to be gay!

    Helemaal mee eens. Dan worden de lessen eens zo leuk en dan vergeet je een beetje dat je eigenlijk op school zit. Maar ja, niet iedereen heeft evenveel humor en als je er geen hebt is het beter om gewoon geen grappen te maken dan om flauwe grappen te maken...

    jups.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    mee eens
    kheb al een leraar die vet veel humor heeft
    whahaha die gast is te gek!!


    Everyone Hase A Darkside