• Net zoals alle andere fans heb ik ook 'Take me home' gekocht en geluisterd. Na het eerste nummer: Kiss you, vond ik het al verschrikkelijk veel op 'Big time rush' lijken. Naarmate ik meer nummers luisterde, werd dit alleen maar versterkt.
    Ik vind het geen geweldige cd, en ben er ook niet zo enthousiast over als dat ik over 'Up all night' was .. Het is jammer dat ze veel 'kinderachtige' beats gebruiken om het nummer 'pakkend' te maken.
    - Natuurlijk zijn er wat nummers die ik leuker vind. Zo vind ik 'I would', 'Heart attack' en 'They don't know about us' de leukere nummers van de cd.

    Ben ik de enige die de cd sterk tegen vind vallen?


    To infinity and beyond •

    Ik heb hem vandaag ook geluisterd maar meer als achtergrondmuziek dus ik kan het niet goed beoordelen. Maar Kiss you vond ik niet zo, ik kon nauwelijks verstaan wat ze zingen door de beat.


    Physics is awesome

    Ik vind hun muziek altijd wat kinderachtig, als ik echt voor 'diepgaande' teksten ga zoek ik wel andere artiesten, maar ik vind het wel een gezellige cd om vrolijk van te worden :') En ik ken geen muziek van Big Time Rush, maar ik vind dat de meeste boybandachtige muziek op elkaar lijkt dus^^


    The soul needs autumn.

    unions schreef:
    Ik vind hun muziek altijd wat kinderachtig, als ik echt voor 'diepgaande' teksten ga zoek ik wel andere artiesten, maar ik vind het wel een gezellige cd om vrolijk van te worden :') En ik ken geen muziek van Big Time Rush, maar ik vind dat de meeste boybandachtige muziek op elkaar lijkt dus^^


    Je hebt gelijk over die diepgaande teksten. Maar om heel eerlijk te zijn, vond ik 'more than this' en 'moments' toch wel hele mooie lyrics hebben. Op deze cd zit vrijwel niks dat echt origineel is. Alles lijkt op elkaar :')


    To infinity and beyond •

    Niet omdat ik een directioner ben, maar ik vind dit bij de nieuwe One Direction passen. Niet dat ze anders zijn, maar ze worden ook ouder, he.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 21:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vindt Take me home echt geweldig! het is heel anders dan dan up all night. ik zeg niet dat het beter is dan up all night maar het is wel heel goed! ik denk dat mensen er nog even aan moeten wennen. band moeten namelijk ook een nieuwe sound ontwikkelen en dat is op take me home wel goed gelukt vindt ik! ^^

    letmeknow schreef:
    Ik vindt Take me home echt geweldig! het is heel anders dan dan up all night. ik zeg niet dat het beter is dan up all night maar het is wel heel goed! ik denk dat mensen er nog even aan moeten wennen. band moeten namelijk ook een nieuwe sound ontwikkelen en dat is op take me home wel goed gelukt vindt ik! ^^


    I like you >.<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    letmeknow schreef:
    Ik vindt Take me home echt geweldig! het is heel anders dan dan up all night. ik zeg niet dat het beter is dan up all night maar het is wel heel goed! ik denk dat mensen er nog even aan moeten wennen. band moeten namelijk ook een nieuwe sound ontwikkelen en dat is op take me home wel goed gelukt vindt ik! ^^


    Dit dacht ik dus ook


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rock Me en I Would zijn lekker catchy lol, maar I Would is dan ook door een gedeelte van McFly geschreven hehe


    As travars

    Ik vind Summer love mooi :]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pompeii schreef:
    Rock Me en I Would zijn lekker catchy lol, maar I Would is dan ook door een gedeelte van McFly geschreven hehe


    En dat merk je ook aan het nummer. Net zoals je merkt welke Ed Sheeran heeft geschreven.


    To infinity and beyond •

    Dappy schreef:
    (...)

    En dat merk je ook aan het nummer. Net zoals je merkt welke Ed Sheeran heeft geschreven.


    Jaa inderdaad, vooral bij Over Again hoor je dat


    As travars

    hmm ik heb maar 3 liedjes ervan gehoord: Rock me, LWWY en Little things.
    om eerlijk te zijn vond ik alleen LWWY leuk.
    Bij rock me is het muziek bij het refrein zo hoog dat ik bijna niks kon horen en verder een beetje kinderachtig.
    En little things was mooi maar te slow naar mijn mening.


    -

    achjaaa ik blij dat ik BTR niet ken lol. Ik vind het album wel leuk, vond inderdaad Up All Night wel leuker eigenlijk maar er zitten hier best wel catchy nummers bij (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het echt een geweldig album. :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Cavallo schreef:
    achjaaa ik blij dat ik BTR niet ken lol. Ik vind het album wel leuk, vond inderdaad Up All Night wel leuker eigenlijk maar er zitten hier best wel catchy nummers bij (:


    True, en dat zal ik ook niet ontkennen. Ik heb alleen het gevoel dat ze zich richtten op de 'jongere' fans.


    To infinity and beyond •