• Ja, de echte namen van Strify, Kiro, Yu, Shin en Luminor weet ik. Dat zijn namelijk;

    Strify: Andreas Hudec
    Kiro: Carsten Schäfer
    Yu: Hannes de Buhr
    Shin: Tim Baumann
    Luminor: Lars Folkowsky

    Maar iemand enig idee wat die van Romeo is? Ik geloof namelijk niet dat hij met zijn achternaam echt Nightingale heet.. XD

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 7:33 ]


    -

    Hannes klopt trouwens ook niet volgens mij :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    Hannes klopt trouwens ook niet volgens mij :'D

    Nou, die volgens mijn grondige onderzoek wel. :Y)

    Maar over Shin twijfel ik ook. Dus het is Tim? XD


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Nou, die volgens mijn grondige onderzoek wel. :Y)

    Maar over Shin twijfel ik ook. Dus het is Tim? XD
    Ja hij heet Tim, dat weet ik 100% zeker. Maar Yu heeft al vaker verschillende namen opgenoemd, dat zowieso. Omdat hij echt niet wilt dat mensen weten dat hij zo heet. En ik heb het is na gevraagd aan Fahr -vriendin van hen, die ik ken via myspace- en ze zei me dat hij idd geen hannes heet, maar dat ze niet zegt hoe dan wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Ja hij heet Tim, dat weet ik 100% zeker. Maar Yu heeft al vaker verschillende namen opgenoemd, dat zowieso. Omdat hij echt niet wilt dat mensen weten dat hij zo heet. En ik heb het is na gevraagd aan Fahr -vriendin van hen, die ik ken via myspace- en ze zei me dat hij idd geen hannes heet, maar dat ze niet zegt hoe dan wel.

    Iedereen haat de vriendin van Yu maar volgens mij is ze best aardig...

    Hmm, dan houd ik het toch even op Hannes. Robert zal ik veranderen^^


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Iedereen haat de vriendin van Yu maar volgens mij is ze best aardig...

    Hmm, dan houd ik het toch even op Hannes. Robert zal ik veranderen^^
    Vannessa? Nou zij is ook niet aardig, maar ik ken der verder niet. Ja misschien voor Yu en de jongens, maar dat was het dan ook :'D. Maar aardig tegen anderen is ze zeker niet :'D. Maar ik had het over Fahr [/weer iemand anders] :'DD. Zij is gewoon een goede vriendin, vooral van Shin en Kiro.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 17:31 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Vannessa? Nou zij is ook niet aardig, maar ik ken der verder niet. Ja misschien voor Yu en de jongens, maar dat was het dan ook :'D. Maar aardig tegen anderen is ze zeker niet :'D. Maar ik had het over Fahr [/weer iemand anders] :'DD. Zij is gewoon een goede vriendin, vooral van Shin en Kiro.

    Ow.. Whaha! Thja, het intereseerd me weinig hoe de vriendin heet, zo lang ze maar gelukkig zijn. Daarom houd ik al die namen ook niet bij. Maar ik vraag me af, zou Yu zich schamen voor zijn naam? Maar goed, jij moet snel verder schrijven! -kwijl-


    -

    Aurelia schreef:
    Yu -> Hannes De Buhr. :'D


    iewl xD geef mij dan maar gwn Yu <3


    Second star on the right and straight on till morning

    Leuk om te weten ;D wist het nog nietXD


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Aurelia schreef:
    Yu -> Hannes De Buhr. :'D


    GENIAAL TOCH


    We can only learn to love by loving.

    Ik dacht dat ze serieus zo heette xD
    Weer wat geleerd


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    op de cd bij 'Deeper and deeper' (kan je zien via iTunes > info tonen > info tabblad > componisten) staat

    Karsten Schäfer O.o
    -ofja bij mij toch en ik heb van iTunes gekocht-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Vannessa? Nou zij is ook niet aardig, maar ik ken der verder niet. Ja misschien voor Yu en de jongens, maar dat was het dan ook :'D. Maar aardig tegen anderen is ze zeker niet :'D. Maar ik had het over Fahr [/weer iemand anders] :'DD. Zij is gewoon een goede vriendin, vooral van Shin en Kiro.

    FAHR IS COOL JOH :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Aha, daarom kwam ik de naam Andreas Hudec zovaak tegen. XD


    Let the Night embrace you

    Blitzkrieg schreef:
    (...)
    FAHR IS COOL JOH :'D
    Ja ik weet :'D. Vet lief ook!


    Wie du mir, so ich dir.

    Blitzkrieg schreef:
    op de cd bij 'Deeper and deeper' (kan je zien via iTunes > info tonen > info tabblad > componisten) staat

    Karsten Schäfer O.o
    -ofja bij mij toch en ik heb van iTunes gekocht-
    Familie van Kiro waarschijnlijk :'D


    Wie du mir, so ich dir.