• oké, ff kort uitleg

    ik ben het echt beu dat ik niet nadat het donker is naar buiten mag. Zelfs als ik moet trainen wordt ik om half 8 gebeld, met 'jaaa waar blijf je voordat t donker is snel thuiskomen blabla. terwijl ik maar 3kilometer van huis train! En me training is dan om 7 uur afgelopen. Mijn vrienden mogen gewoon naar buiten tot 12 uur, en in de weekenden tot half3. oké, bij mij hoeft het niet ZOO erg. maar ik vind het wel een beetje overdreven. Hebben jullie wat tips om haar over te halen?
    ps; ik vroeg ook als het mag als ik 16 ofzo ben. antwoord; NEE. tot je 18e hoor je bij mij.
    :S
    als je gaat zeiken, reageer dan helemaal niet. ik vraag hier hulp, ik wil niet afgekraakt worden. ;)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 20:35 ]


    So far away..

    Maak duidelijke afspraken, bijv. dat je je telefoon altijd bij je hebt ofzo?
    -ik zeg maar iets-

    misschien kan je een tussen weg vinden?
    Dan sms of bel je om de zoveel tijd ofzo.. misschien en dan mag je tot 11 uur ofzo zijn waar je zijn wilt..
    ofzoo? (cat)

    Geen idee, doe zoals Whipple zegt (:


    Never run out of reasons to smile...

    en als t niet helpt loop ik gewoon weg naar een vriendin. :)


    zo heeft zij t ook gedaan-


    So far away..

    Hier hetzelfde, niet leuk. Kan je dus niet helpen, sorry.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Riverside schreef:
    en als t niet helpt loop ik gewoon weg naar een vriendin. :)


    zo heeft zij t ook gedaan-

    sorry, maar dat is eigenlijk toch geen oplossing? Nee, dat zou ik niet doen. [/mening]

    Heheh, ik train ook zo dichtbij huis x'D Kan je niet zorgen dat je langer mag blijven als er iemand met je mee terugrijd? Dat mag ik wel.


    Your make-up is terrible

    Whipple schreef:
    misschien kan je een tussen weg vinden?
    Dan sms of bel je om de zoveel tijd ofzo.. misschien en dan mag je tot 11 uur ofzo zijn waar je zijn wilt..
    ofzoo? (cat)


    Happiness hit her like a train on a track