• Heeej, ik zou graag wat tips / Verhalen willen horen over hoe jullie vooraan op een concert bij Tokio Hotel raken / Zijn geraakt

    Gewoon, vroeg komen xD om aan te schuiven

    Jaaah, logisch ook, geen andere tips buiten dat, bevoorbeeld een voorsteektip ofzo xDxD

    gewoon vroeg komen!
    en 1 tip niet voordringen daar zijn veel fans niet van gediend. ook ik ben daar niet van gediend 14 juni ook ik heb haar een harde lel verkocht

    Tgoh ja , op 3 maart stonden we redelijk vanachter maar twas zo :
    podium
    fans
    hekken
    fans
    en ik stond helemaal vanachter bij die fans ma tijden het concert liet een meneerke een paar mensen door dus ja ik lekker door waardoor ik al een stuk dichter stond en tijdens concert plaatste u automatisch de andere ook en zo stillekes aan naar voor gaan :D meer kan ik nie zeggen xd


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    NOU...


    IK HEB LEKKER 36 UUR STAAN WACHTEN x3

    En gebivakeert:P

    Dat was op 4 november:P


    en 14 juni ben ik gwoon voorgedronge:P

    Okee, bedankt daar ben ik al wat meer mee, bestaat er niet zoiets als backestage passen, misschien moet ik er zo'n paar namaken, wie weet waar je terechtkomt xD

    uhh jaa die dingen bestaan maar dat is meestal als je bijv mee mag met het voorprogramma of zo als je snapt wat ik bedoel

    Okee, bedankt daar ben ik al wat meer mee, bestaat er niet zoiets als backestage passen, misschien moet ik er zo'n paar namaken, wie weet waar je terechtkomt xD


    Haha :'D Lynn gaat het weeral namaken :P
    Nee; hoe je vooraan komt; ik denk echt dat dat super moeilijk is enzo. Met de fans die daar al blijven slapen enzo sta je al zeker niet helemaal vooraan. Maar het gaat ons wel lukken, hé Lynn x'D (flower)


    Tanya is de beste.

    bij 14 juni stond alles wat achter de witte hekken lag op de 1e/2e/3e rij ;)!!
    en ik stond lekker op de 1e rij bij de gitaar neuk van tom

    Pff backstage passe xD ik ga gewoon backstage XD ze merken da toch nie, maar ja, soms wel natuurlijk XD

    Pff backstage passe xD ik ga gewoon backstage XD ze merken da toch nie, maar ja, soms wel natuurlijk XD


    Huh? En hoe geraak je daar dan wel? :P x


    Tanya is de beste.

    Haha jaa idd me al die Stomme security ketjes enzo xD En Imke : het zàl ons lukken, ook al blijven we niet slapen, het moet!!!

    Haha jaa idd me al die Stomme security ketjes enzo xD En Imke : het zàl ons lukken, ook al blijven we niet slapen, het moet!!!


    Tuurlijk lukt het ons (cool)(flower)


    Tanya is de beste.

    Jaaa, ma we moete wel vroeg kome, als moeder wilt rijde, en anders Mamsel misschien?? xDxD

    je moet bij georg staan als Ze weer bij ahoy komen :Ohet klinkt raar maar daar stonde de minste mensen O_o
    ik stond daar 11 s'ochtens al en toen was het al vet druk :O
    ik beog aan de zeikant en toen heb ik me gen in hret midde en voraan getrokken en was ook een meisje die me hielp om voraan te komen DAT VOND IK VET LIEF
    (flower)


    don't Worry...Be gay.