• Wie kent ze niet? De vier Britse jongens en die ene Ier. Altijd zijn ze hard aan het werk en er is besloten dat ze met zijn vijven wat rust verdiend hebben. Ze worden op vakantie gestuurd naar een besloten resort om helemaal tot rust te komen, maar natuurlijk is dit niet voor niets. De jongens moeten tijdens hun verblijf contact houden met de fans via Youtube. Ze krijgen elk een eigen account om daar dagelijks vlogs op te plaatsen, maar hier hebben ze nul procent verstand van. Daarom zijn er vijf bekende Youtubers uitgekozen om ze te begeleiden. Deze doen maar al te graag mee om zo meer viewers te krijgen. Een strijd barst onderling los, zelfs tussen de band. Helemaal als hun geheimen plots worden gefilmt door de anderen en er dingen naar buiten komen die juist verborgen moesten blijven. Is hun vriendschap sterk genoeg? Of ontstaan er hele nieuwe banden?
    Abonneer je snel om van alles op de hoogte te blijven.
    - De rechten van het idee gaan naar Danosaur en deels naar Praelectio.


    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal zes tot zeven regels te schrijven. Dit om one-liners en ééndagsvliegen tegen te gaan.
    - Wij zijn niet de enigen die er een gloeiende hekel aan hebben als je bij het tweede of zelfs al het eerste topic stopt! Denk dus na voordat je -je inschrijft!
    - Beschreven seks, alcohol, schelden en overigen is toegestaan.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken.
    - Ik, Praelectio, en Danosaur maken de topics en zullen alles zo goed mogelijk uitleggen en eventuele problemen oplossen.
    - Perfecte personages bestaan niet en worden niet goed gekeurd.
    - Ga geen ruzie maken en houd je aan de bovenstaande regels! Als je dit niet doet zetten wij je zonder pardon uit dit RPG.


    Personages:
    - Harry Edward Styles. Danosaur
    - Zayn Javadd Malik. Blog
    - Niall James Horan. Sempra
    - Liam James Payne. Liamarmy
    - Louis William Tomlinson.Praelectio

    Bekende Youtubers:
    - Daniel Howell. Danosaur. || danisnotonfire.
    - Finnegan Frayn Harries. Praelectio. || JacksGap.
    - Jenna Mourey. HurtedHeart. || JennaMarbles.
    - Zoe Sugg. Gillies. || zoella280390.
    - Justine Ezarik. Coockies. || iJustine.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Land:
    Voorkeur vlogger(s)/één van de jongens:


    Sticky:
    Vlog: Een blog dat via video, ofwel op Youtube wordt bijgehouden.
    Vloggers: De personen die een vlog bijhouden.
    Abonnees: Mensen die een abonnement op een kanaal van Youtube nemen. Deze worden ook wel subscribers genoemd.
    Viewers: Mensen die naar de video's kijken, ofwel kijkers.
    Sharing: Een bepaalde video delen op je eigen kanaal.
    Thumbs up/Like: Dit spreekt voor zich, denk gewoon aan liken op Facebook.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 20:22 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mijn topics =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    haat aan de examens het lijkt me echt een leuke rpg..... naja volgende keer beter. ik ga gewoon mee lezenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hmmm, seems nice, maar ga volgende week twee weken op vakantie, dus het zou nogal onhandig zijn om nu mee te doen aan een rpg


    Happy Birthday my Potter!

    Not sure if I want to participate or not. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Not sure if I want to participate or not. :')


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: Eenentwintig jaar.
    Karakter: Louis is een jongen die altijd druk, hyper en verschrikkelijk luidruchtig is. Hij is erg humoristisch en niet bepaald serieus. Zijn vrienden beschrijven hem vaak als kinderachtig, grappig en bovenal vrolijk. Hoewel Louis altijd met een grote glimlach op zijn gezicht te zien is en aan alles wel een positief kantje weet te geven is hij heus niet iemand die nooit ergens mee zit. Hij voelt zich heus wel eens opgelaten of zit er af en toe eens doorheen, maar dit zal hij nooit uitspreken, af en toe niet eens tegen zijn beste vrienden.
    Hij is moeilijk om kwaad of verdrietig te maken, maar als je dit voor elkaar hebt gekregen kun je erop rekenen dat Louis je niet snel zal vergeven. Hij mag weliswaar een blije ziel zijn, maar dit betekent niet dat je zijn hart mag beschadigen. Als hij kwaad is, is hij het ook goed.
    Natuurlijk heeft Louis zo ook wel eens zijn arrogante, brutale en snijdende momenten. Op zulke momenten vliegen de opmerkingen door de kamer en kun je hem maar beter niet op zijn tenen trappen, want zijn opmerkingen kunnen nog wel eens een gevoelige snaar raken. Als hij eenmaal weet dat hij je pijn heeft gedaan zal hij zijn excuses ook eerlijk aanbieden, maar hij is niet het type dat gaat smeken.
    Louis is vaak nogal onhandig of onoplettend, ook al bedoelt hij dit niet zo. Hij zal er dan wel om lachen, maar hij bedoelt het niet om grappig te zijn. Af en toe probeert hij zelfs serieus te zijn voor je, wat hem al best moeilijk afgaat door zijn hyperactiviteit.
    Uiterlijk:



    Extra: Louis is biseksueel. Zijn vrienden en naasten weten dit al, enkel de fans niet.
    Land: Engeland, Doncaster.
    Voorkeur vlogger(s)/één van de jongens: Op dit moment niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Itami schreef:
    Not sure if I want to participate or not. :')


    Waar komt de twijfel vandaan? De minimale lengte qua regels, de verhaallijn of gebrek aan tijd?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Waar komt de twijfel vandaan? De minimale lengte qua regels, de verhaallijn of gebrek aan tijd?

    Eigenlijk het verhaallijn. :') Niet dat het een slecht verhaallijn is, maar gewoon om het feit dat ik normaal nooit meedoe aan youtube rpg's. Maar dit lijkt wel leuk met die rivaliteit, maar toch. Gewoon omdat het met youtube te maken heeft, doet het me twijfelen of ik het nog wel ga leuk vinden van zodra het RPG ook echt begint. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Eigenlijk het verhaallijn. :') Niet dat het een slecht verhaallijn is, maar gewoon om het feit dat ik normaal nooit meedoe aan youtube rpg's. Maar dit lijkt wel leuk met die rivaliteit, maar toch. Gewoon omdat het met youtube te maken heeft, doet het me twijfelen of ik het nog wel ga leuk vinden van zodra het RPG ook echt begint. :')

    You know what? Count me in. De andere RPG's zijn toch dood waarin ik meedoe. Ik reserveer Niall, of course.


    Take me to wonderland

    Mag ik Jenna Mourey aka Jenna Marbles I totaly love her (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Praelectio schreef:
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: Eenentwintig jaar.
    Karakter: Louis is een jongen die altijd druk, hyper en verschrikkelijk luidruchtig is. Hij is erg humoristisch en niet bepaald serieus. Zijn vrienden beschrijven hem vaak als kinderachtig, grappig en bovenal vrolijk. Hoewel Louis altijd met een grote glimlach op zijn gezicht te zien is en aan alles wel een positief kantje weet te geven is hij heus niet iemand die nooit ergens mee zit. Hij voelt zich heus wel eens opgelaten of zit er af en toe eens doorheen, maar dit zal hij nooit uitspreken, af en toe niet eens tegen zijn beste vrienden.
    Hij is moeilijk om kwaad of verdrietig te maken, maar als je dit voor elkaar hebt gekregen kun je erop rekenen dat Louis je niet snel zal vergeven. Hij mag weliswaar een blije ziel zijn, maar dit betekent niet dat je zijn hart mag beschadigen. Als hij kwaad is, is hij het ook goed.
    Natuurlijk heeft Louis zo ook wel eens zijn arrogante, brutale en snijdende momenten. Op zulke momenten vliegen de opmerkingen door de kamer en kun je hem maar beter niet op zijn tenen trappen, want zijn opmerkingen kunnen nog wel eens een gevoelige snaar raken. Als hij eenmaal weet dat hij je pijn heeft gedaan zal hij zijn excuses ook eerlijk aanbieden, maar hij is niet het type dat gaat smeken.
    Louis is vaak nogal onhandig of onoplettend, ook al bedoelt hij dit niet zo. Hij zal er dan wel om lachen, maar hij bedoelt het niet om grappig te zijn. Af en toe probeert hij zelfs serieus te zijn voor je, wat hem al best moeilijk afgaat door zijn hyperactiviteit.
    Uiterlijk:



    Extra: Louis is biseksueel. Zijn vrienden en naasten weten dit al, enkel de fans niet.
    Land: Engeland, Doncaster.
    Voorkeur vlogger(s)/één van de jongens: Op dit moment niet.


    he, ik dacht dat je Zayn ging doen! ;o
    weetje, ik zit te twijfelen of ik niet Dan wil, in plaats van Finn. ;c ik weet namelijk niet zo heel goed, wat Finn nou echt voor persoon is ofzo ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik heb het niet zo op 1D, maar ik vind dit echt een leuk idee. Zou ik misschien Zoella mogen reserveren?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik Jenna Mourey aka Jenna Marbles I totaly love her (:


    Ik reserveer haar voor je.

    Danousaur schreef:
    he, ik dacht dat je Zayn ging doen! ;o
    weetje, ik zit te twijfelen of ik niet Dan wil, in plaats van Finn. ;c ik weet namelijk niet zo heel goed, wat Finn nou echt voor persoon is ofzo ;x


    Ik veranderde van gedachten, aangezien ik met Louis wat meer kon doen als hij moest gaan vloggen. Zayn leek me daar iets te terughoudend voor op sommige momenten. ;p
    Ik ken Jack ook niet bepaald goed, dus ik ga gewoon af op mijn gedachten en werk hem hier en daar een beetje af op de manier zoals ik hem wil hebben. Je hebt tijd genoeg om erover na te denken. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Gillies schreef:
    ik heb het niet zo op 1D, maar ik vind dit echt een leuk idee. Zou ik misschien Zoella mogen reserveren?


    Ik ken je niet van RPG, dus ik weet niet of je alles begrijpt ervan.
    Ik heb haar sowieso voor je gereserveerd. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik ken je niet van RPG, dus ik weet niet of je alles begrijpt ervan.
    Ik heb haar sowieso voor je gereserveerd. (:

    Dat is best logisch, ik heb een tijdje lang actief meegedaan, alleen toen kwam school een beetje in de weg. Dus nu wil ik het weer een beetje gaan opbouwen :')


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see