• Ja,
    Dat lijkt me echt zo cool en ze kunnen daar echt leuke dingen mee doen :'D Was ik een aflevering van 'the shot' aan het kijken op jim, was dat een van de opdrachten. Iemand die dat al ooit gedaan of laten doen heeft? Of wat is jullie mening hierover?
    Enkele foto's;
    Foto1
    Foto2
    Foto3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aurelia schreef:
    Ja, dat wordt mijn roeping! Hier ga ik grof geld mee verdienen. Wie biedt zich aan als model? (baby)


    Ik. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    AndreasHudec schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik deze juist helemaal niet mooi, omdat ik al meer van dat soort schilderingen heb gezien. Maar het hele idee achter body painting -als het goed gedaan is- vind ik wel super! Je ziet dat vaak bij Fetish modelen dat ze ook wel van die BPshoots hebben, die vind ik een van de mooiste -de stijl bedoel ik dan eigenlijk- :Y)

    Ja, weet ik. Maar ik vond geen mooiere op internet, alhoewel ik ze niet lelijk vind :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vogue schreef:
    Lijkt me zo onconfortabel man.
    Helemaal naakt met een beetje verf.. bah.

    maar het is wel mooi


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Het is mooi, maar ik zou het nevernooit bij mij laten doen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Uncommon schreef:
    Het ziet er zó mooi uit o.o
    maar ik zou het bij mezelf nooit [laten] doen x,x


    Happiness hit her like a train on a track