• Die ben ik nu aan het kijken.Hij is leuk en lekker luguber^^(meschien niet slim om hem te kijken terwijl ik alleen thuis ben).Hij gaat over Jack the ripper.En ik vind die vent intresant.Ik weet amper wat over hem en zijn moorden maar wat ik weer vind ik 'leuk',intresant.Die vent was echt een ginie.Klinkt vreemd,ik weet het, maar als je er over na denkt is hij het wel.
    En Johnny Depp speelt er in^^.sorry maar ik vind hem knap en hij is een goede acteur.
    Wie kijkt hem nog meer?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kijk niet :X

    Ik kijk 'm.
    Johnny Depp is zo extreem lekker daar <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben te druk met het forum dus kijk niet ;o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Carnage schreef:
    Ik kijk 'm.
    Johnny Depp is zo extreem lekker daar <3

    Weet.In elke film waar hij zo'n 'oude' look heeft vind ik hem extreem knap.Ook in finding neverland en nog zo'n film waar ik de naam niet meer van weet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Welke zenderrr :D:D???


    I solemny swear i am up to no good

    rtl 5 (nederlands)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik kijk niet. ben te lui om naar de tv toe te lopen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik kijk hem half^^, zeg maar in de reclameblokken van andere zenders.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb um gemist I guess *gaat um binnenkort kopen* Jack R. was ook slim *heeft boek gelezen met alle details* en waarom hij die dingen deed heeft effect van zijn jeugd... Echt een interresant persoontje... Heel slim. Maar ook totally crazy =S
    En Johnny Depp is hawt ^^


    YOU SPEAK LIES MR. BEAR

    BattleRoyale schreef:
    Ik heb um gemist I guess *gaat um binnenkort kopen* Jack R. was ook slim *heeft boek gelezen met alle details* en waarom hij die dingen deed heeft effect van zijn jeugd... Echt een interresant persoontje... Heel slim. Maar ook totally crazy =S
    En Johnny Depp is hawt ^^

    Hij is bijna afgelopen ja.
    Welk boek was dat?Ik wil hem graag lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hij is bijna afgelopen ja.
    Welk boek was dat?Ik wil hem graag lezen.

    Kan je Engels lezen? Want ik weet niet of hij in het Nederlands verkrijgbaar is, en/of in Nederlandse Winkels.
    Portrait of a Killer
    Jack The Ripper, Case Closed.
    door Patricia Cornwell.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 0:10 ]


    YOU SPEAK LIES MR. BEAR

    BattleRoyale schreef:
    (...)
    Kan je Engels lezen? Want ik weet niet of hij in het Nederlands verkrijgbaar is. En ik weet niet of hij in Nederlandse winkels verkrijgbaar is.
    Portrait of a Killer
    Jack The Ripper, Case Closed.
    door Patricia Cornwell.

    Als het moet lukt het me wel.Ik ga hem zoeken,meschien bij boll.com ofzo


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Als het moet lukt het me wel.Ik ga hem zoeken,meschien bij boll.com ofzo

    Alright, veel succes. Misschien wel ja. Hij is erg interresant. Er staan zelfs extra foto's erin van de brieven die hij schreef en van hemzelf met zijn vrouw(en).


    YOU SPEAK LIES MR. BEAR

    BattleRoyale schreef:
    (...)
    Alright, veel succes. Misschien wel ja. Hij is erg interresant. Er staan zelfs extra foto's erin van de brieven die hij schreef en van hemzelf met zijn vrouw(en).

    dankeje


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb het boek gevonden op zijn nederlands in die bieb hier.Wat een wonder is,het is namelijk een verschikkelijke bieb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall