• We waren dik sneu door Emmen aan het lopen, winkel in winkel uit. En toen moesten we naar de bios want de film begon zo dus wij naar het bus station lopen lopen we zozp'n drukke weg op. $: Vlak voor een stoplicht jwz. En ik zo: volgens mij lopen over de weg. Meteen we omdraaien en over een parkeerplaats lopen. En toen hadden we overgestoken toen liepen we dus over een fietspad, die fietsers bellen ook niet even ofzo. Dat was onze bijna dood ervaring. $:
    Hebben jullie dat wel eens gehad?


    when words fail, music speaks.

    Ja. Maar ik kan niet fietsen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vorige week zondag. Aan het zebrapad wil ik oversteken. Daar komt een vrouw aan in de auto en die gaat trager rijden. Dus ik ga oversteken, rijd dat wijf door. Gelukkig kon ik nog net stoppen en reed ze me niet omver. En dan gaat zij nog eens boos naar mij kijken.
    --'

    jah die eikel acher het stuur was waarschijnlijk dronkeh!!


    love is in the air... but i can't fly

    Dazzled schreef:
    Neuh, ik let altijd goed op in het verkeer. (:


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ja best vaak als ik naar school ga, vb bij rontondes als mensen niet aangeven dat ze afslaan en ik oversteek.. gebeurd me bijna elke dag..
    echt sommige mensen kunnen niet rijden --'


    She said: I gotta find out for myself

    Ik was bijna aangereden, terwijl ik fietste. Godzijdank heeft een man mij tegengehouden, want ik zag die auto niet eens rijden x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Is ook is een keer bij mij gebeurt, echt superirritant. We waren op zo'n kruispunt en toen mochten we oversteken, alleen zo'n bus reed gewoon door. Wat een klootzak! Ging hij daarna ook nog dingen naar ons roepen dat we uit moesten kijken en zo vaag naar ons kijken. Het is niet onze schuld, moet hij maar niet doorrijden. :+


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vrijdag werd ik bijna aangereden door een dikke vent in een auto. Ik steek mijn middelvinger naar hem op en fiets verder. Stopt die auto en rijdt hij ons achterna. Snijdt hij ons af, waardoor ik weer bijna tegen de vlakte aanging. Begint die me ook nog uit te schelden.
    Klootzak ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.