• Hoi,

    Zowaar kreeg ik ineens voor het eerst sinds 2011 een nieuwsbrief binnen van Quizlet. En ik denk.. hé wat is dat nou?

    Ik ben namelijk iemand die sinds 2011 ofzo permanent verbannen is/was. 😅 Iedereen die ik toendertijd kende zal vast allang vertrokken zijn. Maar ik was toch wel benieuwd en hey.. ineens kon ik inloggen op mijn account.

    Foutje bedankt of toch niet? 😅

    Vind het prima als mijn account weer verbannen wordt overigens, maar ik dacht misschien ben ik als 26 jarige vergeven voor mijn acties als 14 jarige.. wie weet.

    Krijg toch wel een nostalgisch gevoel als ik hier weer zit.

    Ik hoor wel hoe het zit.

    - Gaby

    [ bericht aangepast op 23 jan 2023 - 17:11 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lol, idk, maar er is dan ook flink wat wisselingen geweest in de Qrew.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klee schreef:
    Lol, idk, maar er is dan ook flink wat wisselingen geweest in de Qrew.


    Ja.. ik zag het.

    Geen bekende namen meer voor mij in ieder geval. 😔

    Wel gaaf om te zien dat Quizlet nog steeds bestaat en dat mijn account zelfs nog in tact is!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Van de Qrew geen bekende namen? Ja, er zijn ondertussen ook flink wat mensen weggegaan, dus vast ook een boel die jij kende. Het is niet meer zo levendig.
          Eerlijk gezegd verbaasd het me ook nog dat de site online is, lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klee schreef:
    Van de Qrew geen bekende namen? Ja, er zijn ondertussen ook flink wat mensen weggegaan, dus vast ook een boel die jij kende. Het is niet meer zo levendig.
          Eerlijk gezegd verbaasd het me ook nog dat de site online is, lol.


    Jammer, kon me uren vermaken hier vroeger. Was een soort van veredelde chatbox voor me. 😂

    En ook genieten van alle quizzen over hoe heet Tokio Hotel en Justin Bieber zijn, mooie tijden.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben nog van de oude garde. Eind deze maand zit ik 12 jaar op Q. Ben alleen een paar jaar weggeweest c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is recent wel weer een stuk actiever dan voorheen, maar dat kun je natuurlijk lastig beoordelen als je zo lang weg bent geweest. Geniet in ieder geval van je comeback (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gezellig (krul)(krul)(krul)(krul)(krul)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2023 - 19:19 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Welkom terug (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Miyah schreef:
    Welkom terug (:


    Dankje


    *insert philosophical cringe expression here*

    Meanwhile schreef:
    (...)
    Jammer, kon me uren vermaken hier vroeger. Was een soort van veredelde chatbox voor me. 😂

    En ook genieten van alle quizzen over hoe heet Tokio Hotel en Justin Bieber zijn, mooie tijden.

    TH en JB? Oh, the good old times.

    Welkom terug, en geniet van je reinstatement op Quizlet. 😂


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    (...)
    TH en JB? Oh, the good old times.

    Welkom terug, en geniet van je reinstatement op Quizlet. 😂


    Hahaha dankje (hoera)

    (werd eens tijd.. na 12 jaar hihihihi)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2023 - 23:48 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Een permanente ban is eigenlijk een ban van (ongeveer) tien jaar. Vandaar dat je plots weer toegang hebt tot Q. (:

    Aangezien mensen in tien jaar tijd wel een stuk volwassener worden zien we geen reden om je opnieuw te bannen. Iedereen verdient een tweede kans. ^^

    Dus welkom terug! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha welkom ;D ik kom soms ook chillen hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ledecky schreef:
    Een permanente ban is eigenlijk een ban van (ongeveer) tien jaar. Vandaar dat je plots weer toegang hebt tot Q. (:

    Aangezien mensen in tien jaar tijd wel een stuk volwassener worden zien we geen reden om je opnieuw te bannen. Iedereen verdient een tweede kans. ^^

    Dus welkom terug! *O*

    Ah wat tof!

    Dankje!




    *insert philosophical cringe expression here*

    Aurelia schreef:
    Haha welkom ;D ik kom soms ook chillen hier.


    Dankje! (yeah)


    *insert philosophical cringe expression here*