• Ik kan er dus echt niet tegen tegen die mensen die reclame gaan maken voor hun profiel te nomineren! Vooral xlsnipelx !! Hij gaat bij iedereen zeggen dat hij het mooiste profiel ooit heeft (dat de anderen dat zeggen!!) Maar ik heb het nog nooit in zijn gastenboek zien staan!! Dat iemand heeft gezegdt dat hij het mooiste profiel ooit heeft!! Ik ben dus eens gaan tellen (want xlsnipelx heeft de meeste stemmen) hoeveel nominaties xlsnipelx al heeft! Toen ik er eindelijk was was ik echt pisd!! Hij heeft al 87 nominaties!! Ik zal ook eens bij iedereen gaan zeggen dat ik het mooiste profiel ooit heb! Dan zou ook heel de pagina genomineerden volstaan met tokiohotel00!! Ik ben dan is gaan kijken wie nog super veel nominaties hebben en die mensen dat er meer als 10 hebben hebben allemaal(bijna) reclame gemaakt!! Ik wordt hier echt pisd van!! Laat de mensen nu is gewoon stemmen op wie ze zin hebben en niet op diegene die hem dat 'verplichten'!!! Je kunt toch niet zomaar ineens aan 87 nominaties komen?? Mensen!! Wordt is wakker!! 87?? Dat is bijna zoveel als er on-line zijn!


    Only losers can act the way you do

    ja je hebt wel erges gelijk ik doe het al nimeer op die profielen stemmen dfa begint nu ook reclame te worden zoals ze reclame mkn vo quizzen n da hangt ook men strot uit(puh)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ga ook nooit in op mensen die dat doen, ik blokkeer ze zelfs.^^


    ok

    k vind dat je een nominatie moet verdienen niet omdat je der reclame voor maakt!!!!
    k wordt der ook egt pissed van:@


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    Ik vind het ook vet oneerlijk. Helemaal dom als je er dan ook nog in trapt >.< Eigenlijk zou dan juist expres niemand op dat profiel moeten stemmen >.< En al die relcame irriteert sowieso gewoon =l Van mij mogen die mensen van de site afgepleurd worden >.<


    Mew <3

    ja serieus ik vraag er niet om,andere nomineren mij gewoon maar serieus wie denkt die kutdebiel wel niet te zijn?


    Lalalalalalalala.

    hey zijn meestal de zelfde die winnen


    i like cookies :Y)

    GELIJK!

    ook zoiets:

    staat er op je profiel: GEEN RECLAME IN GB OP PB!

    kijk je in je gb:

    ZOU JE MIJN QUIZ WILLEN MAKEN



    en dn beginnen sommige ook egt nog zo he:

    IK SNAP HET ALS JE ME EEN ZEIKERD VIND...

    dan denk ik van: DOE JE NIET WANT ANDRS ZETTE JE DIT NIET IN MN GB ;)

    en dan binnen de kortste keren staat je hele GB vol met mensjes die reclame maken x)
    ik seg niet dat ik dat niet doe, maar als dr boven staan GEEN RECLAME dan ben ik niet zo blind omdat toch te doen x)

    Het is verboden om reclame te maken om te nomineren


    You'd took my breath but I'll survive.

    Je hebt gelijk mijn hele gastenboek wordt verneukt door al die reclame terwijl dat ik wel altijd GEEN reclame op mijn profiel had staan..:S Maar het is wel veranderd hoor met die awards, want ik heb ook voor mooiste profiel gewonnen volgend mij was ik de derde of vierde. Maar toen was er nog niets met reclame ofzeu..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Reclame maken is niet nodig want wij hebben al 3 awards gewonnen zonder iemand te vragen op ons te stemmen. =D
    Dus, het zijn gewoon een bende zielige debielen die tegen de regels bezig zijn.
    x


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    En ik zag net die ene gast zn profiel,
    ik word dr zeeziek van :|


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Het is verboden om reclame te maken om te nomineren
    Je moet is rondkijken!! Je vindt er duizenden die reclame makenm!!


    Only losers can act the way you do

    ik maak geen reclame maar ben bijna 20 keer genomineerd
    enzo.
    maar ik vind het ook erg belagelijk,
    87 dat kan gewoon niet

    en zowiezo
    ik vind die profiel lelijk te druk en alles
    net zoals die andere ff kijken wie ................................................................................


    THfoshox3


    en die vind ik te druk

    te drukke profiels zijn niet mooi

    en ik vind het erg belachelijk om te zeggen
    ja ik heb de mooiste profiel ooit

    nou dan zou ik zeggen
    je bedoeld de lelijkste ¬¬

    echt naja ¬¬


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik maak geen reclame maar ben bijna 20 keer genomineerd
    enzo.
    maar ik vind het ook erg belagelijk,
    87 dat kan gewoon niet

    en zowiezo
    ik vind die profiel lelijk te druk en alles
    net zoals die andere ff kijken wie ................................................................................


    THfoshox3


    en die vind ik te druk

    te drukke profiels zijn niet mooi

    en ik vind het erg belachelijk om te zeggen
    ja ik heb de mooiste profiel ooit

    nou dan zou ik zeggen
    je bedoeld de lelijkste ¬¬

    echt naja ¬¬
    Hoe bedoel je met druk??


    Only losers can act the way you do