• Ik kan er dus echt niet tegen tegen die mensen die reclame gaan maken voor hun profiel te nomineren! Vooral xlsnipelx !! Hij gaat bij iedereen zeggen dat hij het mooiste profiel ooit heeft (dat de anderen dat zeggen!!) Maar ik heb het nog nooit in zijn gastenboek zien staan!! Dat iemand heeft gezegdt dat hij het mooiste profiel ooit heeft!! Ik ben dus eens gaan tellen (want xlsnipelx heeft de meeste stemmen) hoeveel nominaties xlsnipelx al heeft! Toen ik er eindelijk was was ik echt pisd!! Hij heeft al 87 nominaties!! Ik zal ook eens bij iedereen gaan zeggen dat ik het mooiste profiel ooit heb! Dan zou ook heel de pagina genomineerden volstaan met tokiohotel00!! Ik ben dan is gaan kijken wie nog super veel nominaties hebben en die mensen dat er meer als 10 hebben hebben allemaal(bijna) reclame gemaakt!! Ik wordt hier echt pisd van!! Laat de mensen nu is gewoon stemmen op wie ze zin hebben en niet op diegene die hem dat 'verplichten'!!!


    Only losers can act the way you do

    Daar heb je wel gelijk in.


    Live life limitless.

    je kan dat gewoon melden bij de moderators he.
    die sturen hem dan een waarschuwing dat hij er mee moeten stoppen

    ik ben eigenlijk best wel vaak nu genomineerd(1e keer) voor mijn serie, maar ik heb eigenlijk geen reclame gemaakt. Ik vind het zelf ook stornd irritant als ik reclame krijg, dus waarom zou ik het dan bij andere doen? Dus ik ben eigenlijk zeg maar TEGEN reclame:$

    Zo ik heb ook weer gesproken..

    xx<33

    Jaa is echt irritant, zelfs als je op je profiel hebt staan geen reclame maken voor nominaties, maken ze het toch, maar ik verwijder de berichten met reclame dan meteen die ik krijg !

    als ze reclame maken voor nominatie geef ik het door aan de moderators
    als ze vragen of ik hun serie wil maken is het altijd N.E.E.!

    Jaaa dat is ook fackin' irritant als ze reclame gaan maken voro hun quizzen ik bedoel als je een Quiz wilt maken dan kies je er zelf een uit !