• Oke ik ga dus naar een andere school want op mijn oude school [ die oerlelijk was] hadden ze geen vervolgopleiding bla bla bla..maar ik kon pas later door dus jah zo x.x
    mijn vriendin komt by me in de klas en ze zegt [en weet] dat er allemaal van die tutjes op school zitten :S:S
    kortom
    HOE OVERLEEF IK MIJN NIEUWE KLAS?(A)


    never lose the ability to see beauty in the little things

    niej aan mij vragen ik kom in je klas xD


    She said: I gotta find out for myself

    ik en een vriendin van mij hadden dat ook maar wij gingen er extra opvallend bij lopen xD is niet zo'n goed idee als je in een nieuwe klas komt xD gewoon jezelf blijven en die tutjes negeren!

    SCREW THEM!!!!!!!! Rammn als ze wat zeggen. Wraak nemen als ze je wat flikken. BE A NIGHTMARE (allen voor hun dan!!)

    xx

    SCREW THEM!!!!!!!! Rammn als ze wat zeggen. Wraak nemen als ze je wat flikken. BE A NIGHTMARE (allen voor hun dan!!)

    xx
    ManDASIenTJj heeft gesproken *doet indianen groet*
    Ug!x']


    never lose the ability to see beauty in the little things

    (...)ManDASIenTJj heeft gesproken *doet indianen groet*
    Ug!x']


    ungaunga hinga donga dunga!!

    BTW ik was het niet die sprak, maar m'n bokkerige huisgeit!!!

    (...)

    ungaunga hinga donga dunga!!

    BTW ik was het niet die sprak, maar m'n bokkerige huisgeit!!!

    omg jouw geit is een genie

    *bouwt een altaar voor ManDASIenTJj's geit*
    _O_


    never lose the ability to see beauty in the little things

    (...)
    omg jouw geit is een genie

    *bouwt een altaar voor ManDASIenTJj's geit*
    _O_


    Hier spreekt de almachtige huisgeit van ManDASIenTJj: Bedankt. MEHEHH. Voor eht MEHEHHE altaar. Ik bn er MEHEHHEHE heel MHEHHE blij MEEHEHEE

    xx

    Neem een ongedierte-bestrijdingsspray mee, en je dag verloopt soepeltjes. ^^

    Neem een ongedierte-bestrijdingsspray mee, en je dag verloopt soepeltjes. ^^


    Waarom dat als een bijl ook kan? Lekker bloederrig!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa(6)


    xx- de huisgeit van ManDASienTJj

    Maak allemaal kleine sneetjes en laat ze langzaaaaaaaam dood bloeden!! MUWHAHAHHAHHA laat ze tegen de dood vechten en kijk toe terwij ze dat doen. Laat ze smeken en als ze vragen WAAAAARROOOM?? zeg jij: Omdat je eht verdient!! MWUAUUAHAH je weet wel waarom WHAAAAAAAAA ((duivel)


    veel liefs de huisgeit van ManDASIenTJj

    (...)

    Waarom dat als een bijl ook kan? Lekker bloederrig!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa(6)


    xx- de huisgeit van ManDASienTJj
    met een bijl raak je ze niet x']


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Nou een pistool, een dolk MIJN PARKIET!! dat akn toch ook als het maar veel bloed veroorzaakt!!


    xx

    een satéprikker, een dartpijltje, mijn slimheid (dan gana hun hersens dood) je geit [die eet ze op], andree dingen met ene punt?x.x

    GEEF ME EEN HINT X']


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Ja. bill's ******* xD

    xx

    Euhm mijn hoofd van het denken voor de dingen, Potlood, vork, SCHIJT PAK GEWOON MIJN VARKEN EN DIE EET ZE OOOOPP!!

    xx